اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

تحقق 50 درصدی بودجه سال 90 شهرداری اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل از تحقق 50 درصدی بودجه سال 90 این شهرداری خبر داد.

تحقق 50 درصدی بودجه سال 90 شهرداری اردبیل

صدیف بدری در حاشیه مراسم تقدیم لایحه بودجه سال 91 شهرداری اردبیل به شورا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال 70 درصد درآمد شهرداری اردبیل محقق شود.

وی همکاری مردم را در بحث درآمدها یادآور شد و با ابراز گله از دستگاه‌های اجرایی در پرداخت نکردن بدهی‌های خود به شهرداری، گفت: از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم با یک برنامه‌ریزی‌ مناسب بدهی‌های خود را به شهرداری پرداخت کنند تا ما نیز در خدمت‌رسانی مطلوب به همشهریان شرمنده نباشیم.

این مسئول ادامه داد: از محل ماده 100 و عوارض طبق برآورد ادارات اردبیل 19 میلیارد تومان به شهرداری بدهی دارند که استدعا داریم دستگاه‌ها با برنامه‌ریزی این بدهی‌ها را پرداخت کنند تا شهرداری نیز به انجام کارها و اقدامات قانونی به محض وصول این بدهی‌ها اقدام کند.

بدری همچنین از استانداری اردبیل خواست تا نسبت به پیگیری 50 میلیارد تومان تخصیص یافته از محل سفر ریاست جمهوری اقدام کنند تا از قبل این اعتبارات شهرداری بتواند خدمات شایان شهری را ارتقا دهد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: با اختصاص این اعتبارات می‌توانیم در شهرهای استان اقدامات اثر‌گذاری انجام دهیم.

این مسئول تقدیم لایحه بودجه 91 شهرداری به شورای شهر را یادآور شد و اظهار داشت: در این لایحه افزایشی را در تعرفه‌ها نداشتیم و علاوه بر آن در صدور پروانه و برخی کمک‌ها نیز کاهش را شاهدیم.

 

* ایجاد شهرداری الکترونیک در سال 91

بدری در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد شهرداری الکترونیک به صورت پایلوت را در سال 91 یادآور شد و اظهار داشت: در سال آینده در منطقه یک و دو شهرداری به صورت نرم‌افزاری و الکترونیکی برخی خدمات را اجرایی خواهیم کرد.

شهردار اردبیل همچنین از تحول اداری در سیستم شهرداری خبر داد و ابراز داشت: مدیریت کیفیت خدمات شهرداری را نیز پیگیری می‌کنیم که در این راستا پیش‌بینی و تلاش ما این است تا در توزیع اعتبارات در بخش عمرانی بین مناطق چهار‌گانه شهرداری عدالت رعایت شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول