اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر

چنارمحمودی‌ها صاحب خانه بهداشت شدند

خبرگزاری فارس: در هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر خانه بهداشت روستای چنارمحمودی از توابع شهرستان لردگان به بهره‌برداری رسید.

چنارمحمودی‌ها صاحب خانه بهداشت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر خانه بهداشت روستای چنارمحمودی از توابع شهرستان لردگان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان لردگان صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از این واحد بهداشتی - درمانی، اظهار داشت: به‌ منظور افتتاح خانه بهداشت روستای چنارمحمودی افزون بر 32 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

منصور ظفریان زیربنای این واحد بهداشتی را 75 مترمربع اعلام کرد و گفت: کلنگ احداث این واحد بهداشتی- درمانی در سال‌ جاری به زمین زده شد و با همت و تلاش مجموعه همکاران امروز شاهد بهره‌برداری از این واحد بهداشتی - درمانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این خانه بهداشت افزون بر یک هزار و 240 نفر از خدمات ارائه شده آن بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان لردگان در ادامه بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه و به ویژه برای نسل جوان تاکید کرد و افزود: رسالت اصلی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای انقلاب به نسل جدید است که باید تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفت.

وی با اشاره به خودباوری جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و غلبه آنان بر ستمکاران، گفت: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های حضرت امام(ره) برای نسل جوان آن زمان، خودباوری بود که این خودباوری به نسل‌های آینده انتقال پیدا کرده است.

ظفریان ادامه داد: خودباوری امری است بسیار مهم و ابعاد مختلفی از زندگی مردم به‌ویژه جوانان را تحت تأثیر خویش قرار می‌دهد؛ می‌توان گفت خودباوری امروز جوانان در عرصه‌های مختلف اعم از خودباوری انسانی، اسلامی، اعتقادی، فرهنگی و علمی، ریشه در تعلیمات حضرت امام(ره) دارد؛ در واقع امام(ره) خودباوری را برای جوانان تبیین کردند.

وی در ادامه به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این انتخابات مقطع بسیار مهم و حساسی در تاریخ کشور به شمار می‎رود که مردم باید آگاهانه و با هوشیاری کامل بهترین سرنوشت را برای خود رقم بزنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول