اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه فجر

9 طرح عمرانی در منوجان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر 9 طرح عمرانی خدماتی در منوجان به بهره‌برداری رسید.

9 طرح عمرانی در منوجان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، عصر امروز با حضور فرماندار منوجان و جمعی از مسئولان محلی، 9 طرح عمرانی خدماتی در منوجان به بهره‌برداری رسید.

جهانگیر تشکری فرماندار منوجان در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به طرح‌های افتتاح شده، اظهار داشت: امروز خانه بهداشت روستای عباس‌آباد با زیربنای 100 مترمربع و با 450 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با افتتاح این طرح 790 نفر از خدمات بهداشتی بهره‌مند شدند.

تشکری تصریح کرد: همچنین پروژه راه آسفالته جاده چغوکی به تیاب‌زیارت به طول هفت کیلومتر با اعتبار 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح شد که 400 خانوار با 3 هزار نفر جمعیت از مزایای این طرح بهره‌مند شدند.

تشکری عنوان کرد: طرح آبیاری تحت فشار چغوکی‌محمد در سطح 36 هکتار با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات ستاد راهبردی جنوب و انتقال آب خسرو محمودی در سطح یک هکتار با اعتبار 3 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات توسعه جنوب امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار منوجان بیان کرد: ساختمان اداری مجتمع گاو شیری با 252 مترمربع مساحت و اعتبار 7 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل اعتبارات ستاد راهبردی به بهره‌برداری رسید.

تشکری با اشاره به طرح‌های افتتاح شده در بخش کشاورزی عنوان کرد: در بخش کشاورزی شش هکتار گلخانه بخش خصوص با اعتبار 4 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی نیز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به طرح‌های کلنگ‌زنی شده در بخش راه اظهار داشت: دو طرح جاده‌ای در روستاهای طالقان و دشت‌عباس به طول 6 کیلومتر با اعتبار 2 میلیارد و 450 میلیون ریال کلنگ‌زنی شد.

تشکری افزود: با تکمیل این طرح 500 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: واگذاری 100 هکتار اراضی ملی به شرکت معدن به منظور توسعه پالایشگاه معدن فاریاب نیز از دیگر برنامه‌های هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر در شهرستان منوجان بود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول