اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان:

کماکان مشکل دوچرخه‌سواران ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان گفت‌: با توجه به نامناسب بودن اتوبان ذوب‌آهن هنوز هم مشکل دوچرخه‌سواران ادامه دارد و رفع نشده است.

کماکان مشکل دوچرخه‌سواران ادامه دارد

رضا رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به پر خطر بودن اتوبان ذوب‌آهن هنوز هم مشکل ورزشکاران سه‌گانه در بخش دوچرخه‌سواری ادامه دارد و این مشکل هم‌چنان پابرجاست.

وی ادامه داد: تمرینات تیم ملی سه‌گانه کشور به سه بخش آذربایجان،زنجان و اصفهان تقسیم شده است که تمرینات در بخش اصفهان تحت نظارت آقای مسعود حجه‌فروش مربی تیم ملی ادامه دارد.

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان بیان داشت: آقایان احسان امینیان و مهدی رحمتی بازیکنان اصفهانی هستند که در تیم ملی سه‌گانه و آقایان فرشاد دادفر، نوید سلیم پور، کارن قاراخانیان، صادق فرخ‌نیا و محمدابراهیم گل هم از بخش جنوب که تحت نظارت استان اصفهان است زیر نظر آقای حجه‌فروش به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: این بازیکنان جهت اعزام به رقابت‌های آسیایی سه‌گانه که در فروردین‌ماه سال آینده در کشور ژاپن برگزار می‌شود به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

رهنما در پایان اضافه کرد: به دلیل سرمای هوا برنامه خاصی به مناسبت دهه فجر امسال برگزار نکردیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول