اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری:

میانگین قراردادهای دوچرخه‌سواران 25 تا 60 میلیون تومان است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: میانگین قراردادهایی که دوچرخه‌سواران برتر کشور با باشگاه‌های مختلف می‌بندند حداقل 25 و حداکثر 60 میلیون تومان است.

میانگین قراردادهای دوچرخه‌سواران 25 تا 60 میلیون تومان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی زنگی‌آبادی سه‌شنبه شب در نشست مسئولان و رکابزنان تیم ملی دوچرخه‌سواری با استاندار بوشهر اظهار داشت: همچنین زحمات و سختی‌هایی نیز که دوچرخه‌سواران می‌کشند قابل مقایسه با فوتبالیست‌ها نیست.
وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری برای آمادگی حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در بوشهر تصریح کرد: با وجود هوای سرد تهران تصمیم گرفتیم اردوی خود را در بوشهر که آب و هوای خوبی در این فصل دارد برگزار کنیم.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اضافه کرد: اردوی بوشهر روز جمعه به پایان می‌رسد و مرحله دوم اردو را به مدت دو هفته در مالزی محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار می‌کنیم.
زنگی‌آبادی با قدردانی از میزبانی بوشهر گفت: دوچرخه‌سواری ایران در رشته جاده مقام اول آسیا را دارد و دو تیم باشگاهی دانشگاه آزاد و پتروشیمی تبریز نیز در فصل گذشته مقام‌های اول و دوم رقابت‌های آسیا را کسب کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: میانگین قراردادهایی که دوچرخه‌سواران برتر کشور با باشگاه‌های مختلف می‌بندند حداقل 25 و حداکثر 60 میلیون تومان بوده و در مقابل رقم قرارداد فوتبالیست‌ها بسیار ناچیز است.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری افزود: به دلیل کسب مقام نخست در رقابت‌های آسیایی سه سهمیه کامل رشته جاده را برای المپیک گرفتیم و یک سهمیه هم در رشته پیست پس از برگزاری چند مرحله مسابقه انتخابی می‌توانیم کسب کنیم.
زنگی آبادی افزود: با توجه به اینکه پیست سر پوشیده مناسبی نداریم، مجبور شدیم فقط در تابستان در پیست روباز تهران تمرین کنیم و این امر از مشکلات دوچرخه‌سواری ایران در رشته پیست است.
وی بیان کرد: پیست‌ اهواز در حال ساخت است و در شرایط فعلی هم به دلیل سردی هوا نمی‌توانستیم از پیست‌های تبریز و تهران استفاده کنیم.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری خاطر نشان کرد: مشکل اساسی دوچرخه‌سواری نداشتن پیست استاندارد است که اگر این مشکل حل شود در رشته‌های پیست می‌توانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.
زنگی آبادی اظهار داشت: استان بوشهر شرایط خوبی برای ایجاد پیست دارد و در صورت ایجاد پیست می‌توان شرایط خوبی برای توریست ورزشی در این استان فراهم کرد.
وی خواستار حمایت استاندار و وزیر ورزش از ساخت پیست دوچرخه‌سواری در بوشهر شد و گفت: یک پیست استاندارد سرپوشیده حدود 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و امیدواریم با هماهنگی با وزیر ورزش مقدمات ساخت پیست سر پوشیده در بوشهر فراهم شود.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: با وجود شرکت‌های عظیم نفتی در استان بوشهر، در صورت حمایت این شرکت‌ها از یک تیم دوچرخه‌سواری می‌توان نام استان بوشهر را در رشته دوچرخه‌سواری در سطح آسیا بلند آوازه کرد.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول