اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوچرخه‌سواران آذربایجان شرقی در بوشهر پا به رکاب می‌شوند

خبرگزاری فارس: دوچرخه‌سواران آذربایجان‌شرقی به منظور درخشش در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در بوشهر پا به رکاب می‌شوند.

دوچرخه‌سواران آذربایجان شرقی در بوشهر پا به رکاب می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سی و دومین دوره رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان از تاریخ 20 تا 30 بهمن‌ماه سال ‌جاری در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار خواهد شد و در رده سنی بزرگسالان و در مواد استقامت حسین علیزاده، امیر کلاهدوز، بهنام خسروشاهی و قادر میزبانی و در رده سنی جوانان و در مواد استقامت محمداسماعیل چایچی، یاسر اسدنیا و پویا خاتون‌آبادی رکابزنان آذربایجان‌شرقی در این اردو هستند.
مسئولان فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان به منظور حضور موفق رکابزنان در این مسابقات و کسب سکوهای برتر قاره کهن، اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوچرخه‌سواری را در بخش آقایان به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهند کرد.
بر این اساس رکابزنان کشورمان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در مواد سرعت و استقامت از 18 دی‌ماه تمرینات خود را زیر نظر مارکوس به‌عنوان سرمربی و محمد ابوحیدری به‌عنوان مربی پیگیری خواهند کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول