اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش دوچرخه سوار اصفهانی:

از دوچرخه‌سواران اصفهانی استقبال نشد

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش دوچرخه‌سوار اصفهانی گفت: کسی از مسئولان ورزش استان اصفهان برای استقبال از دوچرخه‌سواران ملی‌پوش اصفهانی نیامده بود.

از دوچرخه‌سواران اصفهانی استقبال نشد
حامد جنت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: استقبال مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری در تهران از ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های کاپ آسیایی شایسته بود ولی از مسئولان استان اصفهان کسی در این مراسم شرکت نکرده بود.
وی ادامه داد: اگر مسئولان استان اصفهان از ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های کاپ آسیایی استقبال شایسته‌ای به عمل می‌آوردند این امر حداقل می‌توانست در روحیه جوانان ملی‌پوش دوچرخه سوار اصفهانی تأثیر مطلوبی داشته باشد و موجبات دلگرمی آنان را فراهم آورد.
ملی‌پوش دوچرخه سوار اصفهانی همچنین به رقابت‌های کاپ آسیایی اشاره کرد و افزود: در این مسابقات توانستم در بخش چهار کیلومتر تیمی و چهار کیلومتر انفرادی به ترتیب در رتبه‌های دوم و چهارم این رقابت‌ها قرار بگیرم.
وی بیان داشت: تیم ایران برای آمادگی هر چه بهتر برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که از تاریخ 20/11/1390 آغاز می‌شود به  مسابقات کاپ آسیایی اعزام شده بود و بیشتر نفرات اعزامی در ترکیب تیم دوچرخه سواری ایران را جوانان تشکیل می‌دادند.
جنت ادامه داد: بیشتر تیم‌های حاضر در رقابت‌های کاپ آسیایی از نفرات جوان خود استفاده کرده بودند و تیم ایران هم با نفرات جوان خود در این مسابقات نتایج بسیار خوبی کسب کرد.
وی تصریح کرد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید، 90 درصد اطمینان دارم که در رقابت‌های قهرمانی آسیا که از حدود یک ماه دیگر آغاز می‌شود به رتبه شایسته‌ای دست پیدا کنم.
این ملی پوش در پایان افزود: آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است ولی با توجه به اینکه تنها سه نفر دوچرخه‌سوار از ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند کار بسیار سختی برای رسیدن به المپیک دارم.   
انتهای پیام/   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول