اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دوچرخه‌سواران کاشانی در رکاب غدیر رکاب زدند

خبرگزاری فارس: اولین همایش دوچرخه‌سواری«در رکاب غدیر»در سطح شهرستان کاشان برگزار شد.

دوچرخه‌سواران کاشانی در رکاب غدیر رکاب زدند
مدیر کانون دوچرخه‌سواران کانون امام رضا(ع) کاشان ظهر امروز در حاشیه برگزاری این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: اولین همایش دوچرخه‌سواری«در رکاب غدیر»با هدف ترویج فرهنگ غدیر و فرهنگ دوچرخه‌سواری در جامعه برگزار می‌شود.
محمد قنبری افزود: در این همایش حدود 200 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان شهرستان کاشان در یک مسیر حدود 20 کیلومتری از میدان 15 خرداد و عبور از خیابان‌های مرکزی و اصلی شهرستان کاشان تا مصلی نماز جمعه مسجد حبیب بن موسی(ع) محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه را رکاب زده و در نماز جمعه شرکت می‌کنند.
وی در ادامه برگزاری هفتگی دوچرخه‌سواری اطراف شهرستان، تمرین هفتگی روزهای جمعه در ارتفاعات و روستاهای اطراف کاشان، تور همه ساله دوچرخه‌سواری مشهدالرضا و تور همه ساله دوچرخه‌سواری سفیران عشق در نیمه شعبان را از جمله برنامه‌های ورزشی کانون دوچرخه‌سواران امام رضا(ع) کاشان برشمرد.
به گفته وی 200 نفر دوچرخه‌سوار به صورت رسمی و حدود 300 نفر غیررسمی عضو کانون دوچرخه‌سواران امام رضا(ع) کاشان هستند.
وی رویکرد شهروندان به استفاده از دوچرخه را مثبت ارزیابی کرد و از مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی خواست برای ترویج بیشتر فرهنگ دوچرخه‌سواری در شهرستان کاشان، وام‌های خرید دوچرخه را در اختیار کارمندان قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، اولین همایش دوچرخه‌سواری«در رکاب غدیر»توسط ستاد غدیر مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان، اداره تربیت بدنی، کانون دوچرخه‌سواران امام رضا(ع)، اورژانس و جمعیت هلال احمر کاشان برگزار شد. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول