اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت کشور عنوان کرد

برگزاری بیش از 200 نمایشگاه در سراسر کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بین‌الملل وزارت کشور گفت: در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از 200 نمایشگاه در 200 شهرستان کشور برگزار می‌شود.

برگزاری بیش از 200 نمایشگاه در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی عظیم‌لو سه‌شنبه‌شب در آئین گشایش دومین نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون در شهرستان کاشان گفت: دولت از طریق ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها شرایط برگزاری نمایشگاه‌ها را فراهم کرده تا تولیدکنندگان، فروشندگان و صنعت‌گران بتوانند ضمن معرفی خود کالاهای تولیدی خویش را نیز عرضه کنند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ در شهرستان‌ها، فرصتی است برای شهروندان، تا کالاهای مورد نیاز خود را به طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان خریداری کنند.

مدیر کل امور بین‌الملل وزارت کشور همچنین برگزاری نمایشگاه‌ها را در شکوفایی صنعت و رونق بازار تولیدکنندگان حائز اهمیت دانست و گفت: تلاش و فعالیت صنعتگران کشور در تولیدات آنان تبلور یافته و می‌توان حاصل زحمات آنان را در نمایشگاه‌ها مشاهده کرد.

این مسئول گفت: نمایشگاه‌ها نیز فرصتی برای مردم به وجود آورده تا از این فرصت اندک حاصل شده استفاده کرده و در این فاصله زمانی کوتاه بیشترین بهره را ببرند و همچنین از تولیدات جدید در این عرصه بازدید و در صورت امکان نیازهای خود را مستقیم از تولیدکنندگان تهیه کنند.

عظیم‌لو در ادامه تحریم‌های اقتصادی دشمن را موجب سرعت در رشد صنعت کشور قلمداد و تصریح کرد: دشمن طی مدت 33 سال گذشته هر گونه تحریمی که توانسته علیه نظام جمهوری اسلامی اعمال کرده، اما این تحریم‌ها نه تنها نتوانسته خللی در شتاب پیشرفت صنعت کشور ایجاد کند بلکه موجب ابتکار و نوآوری در صنایع نیز شده است به طوری که با جرأت می‌توان ادعا کرد امروز جمهوری اسلامی در قله‌های رفیع توانمندی و شکوفایی صنعتی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دومین نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون با حضور مدیر کل امور بین‌الملل وزارت کشور و مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت، در یک هزار و 750 هزار مترمربع وسعت و 142 غرفه با حضور 46 شرکت تولیدی از سراسر کشور و هفت شرکت تولیدی از شهرستان کاشان گشایش یافت.

این نمایشگاه تا روز 22 بهمن همه روزه از ساعت 16 تا 22 در محل سالن شرکت ریسندگی و بافندگی واقع در خیابان کارگر دایر است.

انتهای پیام/ن۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول