اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه:

توجه به مبلمان شهری دغدغه شهرداری ارومیه است

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: توجه به مبلمان شهری در راستای فرهنگ‌سازی، حفظ و نگهداری از تمام فعالیت‌های انجام شده در این زمینه از سوی بسیج عمومی مردم از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری است.

توجه به مبلمان شهری دغدغه شهرداری ارومیه است
 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علیرضا عصمت‌پرست عصر سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات شهری ارومیه با اشاره به اینکه توجه به مبلمان شهری از موضوعات مهمی است که باید در اولویت‌های برنامه‌های عمرانی قرار گیرد از مسئولان شهری خواست تا توجه بیشتری به مبلمان شهری داشته باشند و در ساماندهی آن تلاش مضاعف کنند.
وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری از مبلمان شهری بر عهده عموم مردم است، افزود: شهرداری تلاش گسترده‌ای دارد تا بتواند در زمینه افزایش خدمات‌رسانی به عموم شهروندان اقدامات قابل توجهی به مرحله اجرا درآورد.
این مسئول با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در زمینه‌های مختلف عمرانی و خدماتی از اهتمام ویژه این شهرستان در زمینه جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مهم خبر داد و گفت: ضروری است با توجه به مبلمان شهری، منطقه‌ای نمونه و درخور شأن فرهنگ ایرانی ساخته و الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشیم.
شهردار ارومیه افزود: زیباسازی شهر، ساخت پل‌های عابر پیاده، پل‌های روی جوب، پانل‌های آگهی، بقیه تولیدات، رنگ‌آمیزی دیوارهای شهر برعهده سازمان زیباسازی است و توجه به زیباسازی سطح شهر از مهم‌ترین اقدامات شهرداری است.
وی در ادامه تصریح کرد: بها دادن به مسئله فرهنگی و اجتماعی نیاز هر ملت و جامعه‌ای است چراکه بدون فرهنگ هیچ جامعه‌ای هویت نخواهد داشت و با فرهنگ است که هویت و شناسنامه ملل و اقوام شناخته می‌شود بنابراین بر ما فرض است که به منظور غنی‌تر کردن هر چه بیشتر فرهنگ و هویت خود تلاش کنیم.
شهردار ارومیه افزود: فرهنگ‌سازی و درونی‌کردن ارزش‌ها، اعتقادات و آرمان‌ها وظیفه تمام مسئولان است چراکه ترس و واهمه تمام ابرقدرت‌های جهان از ملت ایران به خاطر همین فرهنگ غنی اسلامی است.
وی اضافه کرد: شهرداری ارومیه بدون کمک و تعامل مردم قادر به زیباسازی مبلمان شهری نیست و به یقین همکاری شهروندان می‌تواند این شهرداری را با احداث بناهایی با رعایت اصول مهندسی کمک کند.
عصمت‌پرست اضافه کرد: باید ساختار و بدنه‌سازی خیابان‌ها، بلوارها، فضای سبز و پارک‌ها، افزایش طبقات و زیباسازی نمای ساختمان‌ها در فضای مناسب همه شهرها برای داشتن شهر زیبا و شهروند با نشاط و شاداب مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام/آ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول