اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دماوند:

ملت ایران از هدف خود پشیمان نخواهد شد/ به خیمه دشمن رسیده‏ایم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند گفت: ملت ایران هرگز از هدف خود در راه انقلاب پشیمان نخواهد شد و امروز به خیمه اصلی دشمن رسیده‏ است.

ملت ایران از هدف خود پشیمان نخواهد شد/ به خیمه دشمن رسیده‏ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، داود طایفه‏خانی عصر امروز در همایشی با حضور نخبگان علمی بسیجی در شهرستان دماوند اظهار کرد: علم‏آموزی و ارتقای سطح علمی می‏تواند بزرگ‏ترین سلاح برای مقابله با دشمن باشد.

وی با اشاره به دشمنی‏های دنباله‏دار استکبار و ایادی آن اضافه کرد: نوآوری، خلاقیت و ابتکارات علمی باید بیش از پیش با همت نخبگان و دانشجویان بسیجی دنبال شود تا روز به روز موفقیت بیشتری در مقابله با دشمن به دست آید.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند افزود: انقلاب اسلامی 33 سال از عمر پربرکت خود را سپری کرده است؛ در حالی که با مروری کلی درمی‏یابیم که در طول این 33 سال در جنگ با استکبار بوده‏ایم.

وی ادامه داد: اگر چه شاید مردم بیشتر جنگ را جنگ نظامی در هشت سال دفاع مقدس قلمداد کنند؛ اما نباید از جنگ نرم دشمن و جنگ فرهنگی آن غفلت کرد.

طایفه‏خانی با اشاره به ماهیت ظلم‏ستیزی نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی با توجه به اینکه ماهیت اسلامی دارد و با توجه به ظلم‏ستیزی انقلاب، دشمن مستکبر به سادگی با آن کنار نمی‏آید و درصدد مقابله با انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی تصریح کرد: دشمن در دشمنی ورزیدن خود در این سال‏ها به مراحل جدیدی رسیده و امروز با علم و تکنولوژی به مقابله با ما برخاسته است و می‏خواهد با دور نگه داشتن ما از پیشرفت علمی، انقلاب اسلامی را وابسته به خود سازد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند با تأکید بر تقویت بنیه علمی جوانان اظهار داشت: باید برای مقابله با دشمن و حفظ ارزش‏ها و دفاع از خون شهدا و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب هر روز نسبت به روز قبل یک گام به جلو برداریم و این با تقویت بنیه علمی جوانان این مرز و بوم قابل دستیابی است.

طایفه‏خانی بیان داشت: ملت سرافراز ایران پس از 33 سال مقاومت هیچ‏گاه از هدف خود و عملکرد خود پشیمان نخواهد شد و با توکل بر خداوند متعال و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به خیمه اصلی دشمن رسیده است و با تلاش و جدیت این خیمه را فتح خواهد کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول