اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

جوانان منشا تحولات سرنوشت ساز در پیروزی انقلاب بودند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: جوانان منشأ تحولات عظیم و سرنوشت‌ساز در پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

جوانان منشا تحولات سرنوشت ساز در پیروزی انقلاب بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی بعد از ظهر امروز در همایش نقش جوانان در انقلاب اسلامی گفت: نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد هر زمان که به این سرمایه‌های گرانبها توجه شد منشأ تحولات عظیم و سرنوشت‌ساز در کشور شدند.

فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن تبریک دهه مبارک فجر و ایام هفته وحدت اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های جوانان در طول تاریخ سرنوشت‌ساز انقلاب خونبار ایران است که برای به‌ دست آوردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جان خود را نثار کردند، مشارکت جوانان در تمام صحنه‌های انقلاب همچون سازندگی، دفاع در مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی و حضور فعال در انتخابات، بیانگر اعتماد به نفس در جوانان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جوانانی که دیروز در صف اول مبارزه با رژیم ستم‌شاهی شرکت داشتند امروز در مسئولیت‌های مختلف نظام اسلامی مشغول به کار هستند، این جوانان حامل و مروج ارزش‌های دینی انقلاب هستند و نقش مهمی در حفظ و انتقال آنها بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان حضور با بصیرت جوانان در تمام صحنه‌ها را ضامن بقای نظام توصیف کرد و خواستار مشارکت جدی آنان در برنامه‌های ایام الله دهه فجر به ‌ویژه حضور حداکثری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی شد.

همایش نقش جوانان در انقلاب اسلامی همزمان با 18 بهمن ماه که به عنوان روز انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و نهضت علمی نامگذاری شده است با حضور فرماندار شهرستان پاکدشت، معاونان فرماندار و مسئولان و جوانان ولایت‌مدار شهرستان پاکدشت در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول