اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی دبیرستان نمونه و مدرسه تیز هوشان در کنگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از راه‌اندازی دبیرستان نمونه و مدرسه تیز هوشان در کنگان خبر داد.

راه‌اندازی دبیرستان نمونه و مدرسه تیز هوشان در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، خلیل رضایی عصر امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری مهم و لازم است.

وی با اشاره به نقش مهم فرهنگیان در پیشرفت منطقه افزود: اساس پیشرفت منطقه ویژه پارس جنوبی توسط معلمان بنا نهاده شده و امروز روا نیست که معلمین زحمت‌کش این خطه با کمبودهای اساسی مواجه باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: جای بسی تاسف دارد که در پایتخت انرژی ایران شاهد 22 مجتمع آموزشی تخریبی باشیم؛ چرا باید در منطقه عسلویه تنها 5 درصد از مدارس ابتدایی هوشمند باشند ؟ باید دانست که بهترین سرمایه‌گذاری در بخش آموزش و پرورش است و از مسئولان می‌خواهیم در رشد این نهاد اهتمام ورزند.

رضایی با تاکید بر لزوم اشتغال افراد بومی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خاطرنشان کرد: همت والای ما باید به گونه‌ای باشد که تمام مهندسین حاضر در شرکت‌ها از منطقه عسلویه و کنگان باشند.

وی یادآور شد: برای پرورش چنین مهندسینی باید معلمان و نیروی انسانی قدرتمندی در اختیار آموزش و پرورش عسلویه قرار داد تا بتوانند نیروی مقتدر و کارآمد تربیت کنند.

این مقام مسئول از وجود 293 بیسواد در شهر عسلویه خبر داد و اضافه کرد: طبق آمار گذشته 293 نفر از شهروندان عسلویه از نعمت سواد بی‌بهره هستند که با تدابیر آینده این آمار کاهش می‌یابد.

رضایی همچنین از راه‌اندازی دبیرستان نمونه و مدرسه تیزهوشان در کنگان خبر داد و اذعان داشت: تمامی مجوزهای لازم برای راه‌اندازی این مدارس گرفته شده و با تلاش مسئولین شهرستانی در سال آینده این مدارس نیز به سیستم مدارس کنگان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول