اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 45 میلیارد ریال محقق شد

افتتاح ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور کنگان

خبرگزاری فارس: ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور کنگان با اعتبار 45 میلیارد ریال افتتاح شد.

افتتاح ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان عصر سه‌شنبه در آیینی با حضور استاندار بوشهر و مسئولان شهرستان کنگان، چند طرح مهم عمرانی از جمله ساختمان دانشگاه پیام‌نور کنگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: نظام اسلامی نظامی پویا و مقتدر است و هر روز که از انقلاب می‌گذرد شاهد اقتدار بیشتر ایران اسلامی هستیم.

محمدحسین جهانبخش افزود: هویت‌بخشی به مردم از مهم‌ترین دستاوردهای این انقلاب بوده و مردم ما با تلاش مسئولان نظام به سمت رشد و موفقیت در حرکت هستند.

وی اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی نظام و انقلاب اسلامی است و باید از این فرصت استفاده ببریم.

استاندار بوشهر یادآور شد: دولت نهم و دهم در راستای محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق کمتر برخوردار، اهتمام ویژه داشته است.

فرماندار کنگان نیز اظهار داشت: افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی روستای تمبک با زیربنای 500 مترمربع با اعتبار 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی از جمله طرح‌هایی است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

تیمور یزدان‌شناس افزود: افتتاح شبکه توزیع آب تمبک از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به طول 7.5 کیلومتر  شامل 200 انشعاب برای 1200 نفر از ساکنین روستا با اعتبار 4 میلیارد ریال از محل کمک‌های منطقه ویژه نیز از جمله این طرح‌هاست.

وی اذعان کرد: افتتاح فاز اول ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور کنگان در سه طبقه با زیربنای 3 هزار مترمربع و با اعتبار 45 میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌های مهم و ارزشمندی است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

فرماندار کنگان گفت: در دولت نهم و دهم شاهد بیشترین خدمات‌رسانی به محرومان جامعه هستیم و به فضل خدا این روند تداوم دارد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول