اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

انقلاب اسلامی ایران الگویی برتر در جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی برتر در جهان است.

انقلاب اسلامی ایران الگویی برتر در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی بعدازظهر امروز در همایش دستاوردهای انقلاب اسلامی که در این شهرستان برگزار شده بود اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برتر در جهان است چرا که بسیاری از کشورهای اسلامی با الگو رفتن از این انقلاب به خروش آمده‌اند و می‌خواهد دست مستبدان و زروگویان را از کشورشان کوتاه کنند.

وی ادامه داد: بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب، امروز این انقلاب توانسته مسیر روشنی برای بسیاری از کشورهای اسلامی باشد و الگویی برتر شناخته شود.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری خمینی کبیر به پیروزی رسید و این مهم توانست تحولی عظیم را در کشور به وجود آورد.

*دشمنان از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب در هراسند

حدادی با بیان این که سنگ‌اندازی‌های امروز دشمنان به این دلیل است که آنان از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب در هراسند، تأکید کرد: در این راستا باید نسل امروز را با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل بیش از گذشته آشنا کرده و آنان را تشویق و ترغیب به حفظ این دستاوردها نماییم.

وی افزود: هدف قرار دادن جوانان این سرزمین توسط دشمنان و تحریم و تهدیدها نباید ما را از اهداف خود دور کند بلکه باید مستحکم‌تر از گذشته در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

*ولایتمداری مهمترین عامل پیروزی مردم در صحنه‌های مختلف است

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود ولایتمداری و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری را مهمترین عامل پیروزی‌های ملت ایران در برهه‌های مختلف عنوان و خاطرنشان کرد: اگر مردم در فتنه سال 88 ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار نمی‌دادند امروز معلوم نبود که چه سرنوشتی در انتظار کشور بود.

وی تأکید کرد: اما درایت، هوشیاری و آگاهی مردم سبب شد تا مانند همیشه و با پیروی از دستورات معظم له دست دشمنان از سرنوشت کشور کوتاه شود و دشمنان بار دیگر شکست خورده محسوب شوند.

*حضور پرشور مردم در انتخابات خطی بطلان بر خواسته‌های دشمنان

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه به نزدیک شدن به زمان انتخابات اشاره کرد و گفت:  حضور پرشور مردم در انتخابات خطی بطلان بر خواسته‌های دشمنان است.

حدادی تأکید کرد: نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از حساسیت بسیاری برخوردار است چرا که دشمنان چشم به برگزاری این انتخابات دوخته‌اند و از هم اکنون برای تضعیف این انتخابات توطئه‌های بزرگ چیده‌اند.

وی تصریح کرد: لذا حضور همه جانبه قشرهای مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی نشان خواهد داد که ملت ایران دست از آرمان‌های انقلاب برنداشته و اجازه نخواهند داد که بیگانگان در سرنوشت کشورشان دخالت کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول