اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: ششمین مرکز مدیریت راه‌های کشور با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر، رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان و اعضای شورای حمل و نقل و ترافیک استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از این مرکز گفت:  استان بوشهر ششمین استان کشور است که مرکز مدیریت راه در آن راه‌اندازی می شود.

حمیدرضا علم افزود: در مرحله نخست راه‌اندازی این مرکز‌، 10 دوربین در نقاط حادثه‌خیز استان شامل سرراهی بنداروز، سرراهی چغادک، پل کلل، پایانه باربری و مسافربری برازجان، سرراهی احمدی، سرراهی دیر و سرراهی قلعه سفید نصب شده است.

وی به اهداف راه‌اندازی این مرکز اشاره کرد و گفت: شناسایی به موقع و سریع‌تر وقایع و نیازهای جاده، رفع گلوگاه‌ها یا نیازهای ترافیکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اطلاع‌رسانی به موقع حوادث و رخدادهای ترافیکی به کاربران و ذی‌نفعان حمل و نقل جاده‌ای و به حداقل رساندن تآخیر در جریان ترافیک جاده‌ای از مهم‌ترین مزیت‌های این مرکز کنترل است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی 11 تردد شمار الکترونیکی در محورهای مواصلاتی استان، گفت: با آمار دقیق میزان تردد که توسط این تردد شمارها در استان ثبت می‌شود می‌توان برنامه ریزی بهتری  برای محورهای مواصلاتی و حتی طرح‌های  شهری و برون شهری استان صورت داد.

وی اضافه کرد: در نوروز امسال محور بوشهر – برازجان با ثبت 45 هزار تردد در شبانه روز یکی از راه‌های پرتردد کشور معرفی شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این طرح‌ها موجبات رفاه، آرامش و امنیت بیشتر مردم استان بوشهر فراهم شود.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول