اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خلخال:

جاده کلور ـ درام خلخال را به چهار راه ارتباطی تبدیل می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: احداث و تکمیل جاده کلور ـ درام شهرستان خلخال را به چهار راه ارتباطی با استان‌های همجوار و مرکز کشور تبدیل می‌‌کند.

جاده کلور ـ درام خلخال را به چهار راه ارتباطی تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی صبح امروز در مراسم افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در شهر خلخال اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های شهرستان خلخال توجه به توسعه راه‌ها به ویژه تکمیل طرح‌های نیمه تمام در این ارتباط است.

فرماندار شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: راه اصلی خلخال ـ فیروزآباد در دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و بخش زیادی از بار ترافیکی دیگر جاده‌های این شهرستان به این مسیرها منتقل می‌شود.

عبداللهی از کلنگ‌زنی اجرای کمربندی خلخال با 5 میلیارد تومان اعتبار و افتتاح آن تا دو سال آینده خبر داد و گفت: این پروژه نیز بخش عظیمی از بار ترافیکی داخل شهر خلخال و خیابان‌های تنگ و باریک این شهر را به کمربندی منتقل می‌کند و سبب کاسته شدن از این حجم می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود اولویت‌ دیگر توسعه شهرستان خلخال را بحث مهار آب‌های سطحی و تکمیل سدهای در دست احداث عنوان کرد.

عبداللهی ابراز داشت: سالانه به طور متوسط 320 میلیون مترمکعب آب در شهرستان خلخال استحصال می‌شود که به دلیل ضعف در مدیریت مهار آبها و بهره‌برداری صحیح از آن شاهد هدر رفت بخش عظیمی از آن هستیم که بر همین اساس احداث چندین سد در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد: با احداث و بهره‌برداری از چهار سد در دست مطالعه و اجرایی، بیش از 2 هزار هکتار از اراضی پایاب این سدها به زیر کشت محصولات آبی رفته و ما تثبیت اشتغال را در این منطقه شاهد خواهیم بود.

این مسئول همچنین دیگر اولویت این شهرستان را حل مشکل آب شرب خلخال با احداث خط انتقال آب عنوان کرد.

عبداللهی تصریح کرد: خط انتقال تصفیه‌خانه آب شرب خلخال با یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان آغاز شده و تا پایان سال 92 با بهره‌برداری از این خط انتقال مشکل اهالی در تامین آب شرب به کل برطرف می‌شود

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول