اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمرانی استاندار

چندین پروژه عمرانی در شاهین‪شهر و گز افتتاح شد

خبرگزاری فارس: امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر سه پروژه عمرانی در شهر گز و شاهین‪شهر توسط صمصام شریعت افتتاح شد.

چندین پروژه عمرانی در شاهین‪شهر و گز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر، چند پروژه عمرانی در شهر تاریخی گز و شاهین‌شهر با حضور معاون عمرانی استاندار اصفهان جمال‌الدین صمصام شریعت به بهره‌برداری رسید.

در ابتدای این آیین معاون عمرانی استانداری اصفهان و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای شهر گز و ادای احترام  به مقام شامخ شهیدان این شهر از بهسازی قبور شهدا بازدید کردند.

شهردار شهر گز در مورد بهسازی گلزار شهدای این شهر اظهار داشت: در گلزار شهدای این شهر بر 124 قطعه قبر شهدای گلگون کفن عملیات بهسازی انجام شده است.

وی افزود: تخریب قبور قدیمی، نصب سنگ جدید، محوطه‌سازی و ایجاد روشنایی از اقداماتی است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100میلیون ریال انجام گرفته است.

به گزارش فارس، افتتاح سالن ورزشی سرپوشیده کوثر از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز در شهر گز به بهره‌برداری رسید.

اکبر امینیان درباره مزایای سالن سرپوشیده شهر گز گفت: این ورزشگاه که شامل دو سالن رزمی و اداری در زمینی به مساحت 2 هزار و 100 مترمربع و با زیربنای یک‌هزار و 750 مترمربع با هزینه‪ای بالغ بر 5میلیارد ریال ساخته شده است.

پس از افتتاح این سالن ورزشی، هیئت همراه معاون عمرانی استاندار به همراه مسئولان شهر گز در باغ بانوان این شهر حضور یافتند و آغاز به کار این مرکز را که شامل زمین ورزشی بسکتبال، والیبال، بدمینتون و پیست دوچرخه‌سو‪اری است را در زمینی به مساحتی 11 هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 700 میلیون ریال کلید زدند.

افتتاح دبستان 10 کلاسه پسرانه شهید عزیزاللهی شاهین‪شهر با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان و در زمینی به مساحت 2هزار و 400 مترمربع و یک‌هزار و سیصد مترمربع زیربنا، آخرین پروژه عمرانی بود که توسط معاون عمرانی استاندار افتتاح شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول