اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 بهمن ماه در بابلسر

چهارمین جشنواره قرآن و جوان مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بخش اجتماعی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت: 13 بهمن ماه چهارمین جشنواره قرآن و جوان مازندران در بابلسر برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره قرآن و جوان مازندران برگزار می‌شود
قاسم طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، این جشنواره با هدف تشویق نسل جوان به تعلیم و تربیت قرآنی و ایجاد فضای قرآنی در جامعه در امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در چهار رشته قرائت، حفظ کل قرآن، حفظ 15 جزء قرآن و رشته تواشی به تفکیک خواهران و برادران در گروه سنی 17 تا 29 سال برگزار می‌شود که به نفرات اول تا سوم جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

طهماسبی تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان برادر در این جشنواره 150 نفر، خواهران 120 نفر بوده و در گروه تواشی 10 گروه برادر و7 گروه از خواهران شرکت می‌کنند.

این مسئول از برگزاری سومین جشنواره قرآنی خانواده در مازندران خبر داد و بیان داشت: این جشنواره با هدف تشویق خانواده‌ها به سمت تعلیم و تعلم قرآن و ایجاد شور قرآنی در زمینه‌های لازم برای حضور در رقابتی سالم و ارزشمند برگزار می‌شود.

مسئول بخش اجتماعی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی مازندران ابراز داشت: به مناسبت دهه فجر این جشنواره 20 بهمن ماه در امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر با حضور 80 خانواده دو تا پنج نفره در چهار رشته ترتیل، حفظ و تفسیر سوره مبارکه لقمان و دانستنی‌های قرآن از کتاب مصطفی اسرار برگزار می‌شود.

طهماسبی در پایان اذعان داشت: دومین کارگاه آموزشی صوت و لحن مسگری 12 و 13 بهمن در شهرستان تنکابن در مجتمع فرهنگی رشد برای 50 نفر از قاریان ممتاز غرب استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول