اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

اختتامیه جشنواره علوم و هنرهای قرآنی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی از برگزاری اختتامیه دهمین جشنواره علوم و هنرهای قرآنی در دهه مبارک فجر خبر داد.

اختتامیه جشنواره علوم و هنرهای قرآنی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، یوسف امینی اظهار داشت: مرحله شهرستانی این جشنواره با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری‌ها، موسسات و تشکل‌های قرآنی و ... هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌ کنندگان در مرحله شهرستانی جشنواره در بخش‌های قرائت ترتیل (ویژه برادران) حفظ 10 جزء قرآن کریم (ویژه خواهران)، خوشنویسی، داستان‌های کوتاه قرآنی، شعر با مضامین قرآنی، مقالات پژوهش‌های قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند و برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی جشنواره راه پیدا کردند.

امینی ادامه داد: در مرحله شهرستانی در کنار جشنواره نمایشگاه کتاب قرآنی، محافل انس با قرآن کریم، نشست‌ها و همایش‌های هم‌اندیشی فعالان قرآنی و ... برگزار شد.

وی از معرفی و تقدیر از برگزیدگان استانی در اختتامیه این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر تقدیر از نفرات برتر مرحله شهرستانی 4 مدیر فعال مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان، 2 مرکز فعال در عرصه حفظ قرآن کریم، 4 موسسه فعال در زمینه برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه و خبرنگاران فعال در عرصه اخبار قرآنی و 2 فعال قرآنی عرصه بصیرت و بیداری اسلامی تقدیر به عمل می‌آید.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی گفت: در مجموع بیش از 7 هزار و 500 نفر در دهمین جشنواره علوم و هنرهای قرآنی استان شرکت کردند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول