اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام الله دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره محصولات قرآنی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به ‌مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر جشنواره قرآنی محصولات قرآنی در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره محصولات قرآنی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اسماعیلی پیش ازظهر امروز در نشست با مدیران موسسه‌های قرآنی این استان، اظهار داشت: در این جشنواره تولیدات فاخر تشکل‌های قرآنی مردمی معرفی و حمایت می‌شوند.

وی افزود: انتشار و تعمیم دستاورد‌ها و یافته‌های تشکل‌های قرآنی مردمی، زمینه سازی به‌منظور استاندارد‌سازی و ضابطه‌مند کردن تولیدات قرآنی و تشویق تشکل‌های قرآنی مردمی به نوآوری و فعالیت در زمینه تولید آثار و محصولات قرآنی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: تمامی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مردمی دارای مجوز معتبر و شماره ثبت در مرجع ثبت شرکت‌ها می توانند آثار و محصولات خود را در جشنواره شرکت دهند.

مسئول دار القرآن الکریم تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این جشنواره در پنج بخش قرآن کریم، کتاب، نشریات مکتوب، آثار و رسانه‌های دیجیتال و لوازم کمک آموزشی برگزار می‌شود.

اسماعیلی بیان کرد: آثار منتخب هیئت داوران در صورت داشتن ویژگی‌های لازم و پس از تأیید واحد‌های تخصصی ذی‌ربط سازمان برای تکمیل طرح، ارتقای سطح طرح، تولید انبوه و گسترده و تأمین اعتبار سخت افزاری و نرم افزاری با اهدای اعتبار نقدی حمایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه 35 مؤسسه قرآنی در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کند، افزود: مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مردمی می‌توانند تا پایان امسال محصولات و تولیدات خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به‌مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سازمان دارالقرآن کریم "جشنواره قرآنی محصولات قرآنی" را ویژه تمامی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مردمی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول