اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم خبر داد

لایروبی و مرمت قنات آب‌بر با اعتبار20 میلیون تومان اعتبار

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: لایروبی و مرمت قنات آب‌بر و اراضی و باغات این شهر با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت.

لایروبی و مرمت قنات آب‌بر با اعتبار20 میلیون تومان اعتبار

غلامحسین رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی تعاونی تولید و بسته‌بندی زیتون رفیع با موضوع تولید و بسته‌بندی زیتون و فرآورده‌های آن و بسته‌بندی سایر محصولات طارم افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این تعاونی در روستای ده‌بهار با اعتباری بالغ بر57 میلیون تومان در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر احداث شده است، افزود: این تعاونی دارای سوله 100 متری است.

فرماندار طارم با بیان اینکه با احداث این طرح برای چهار نفر به صورت دائم اشتغالزایی می‌شود، افزود: برای شش نفر نیز به صورت فصلی اشتغالزایی می‌شود.

وی از افتتاح دو مجموعه ورزشی و هفت زمین خاکی فوتبال در این شهرستان خبر داد و افزود: این مجموعه‌ها با اعتبار 114 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح شده است.

رجبی با بیان اینکه مجموعه‌های ورزشی هر کدام به مساحت یک هکتار شامل زمین والیبال‌، فوتبال و رختکن افتتاح شد، خاطرنشان کرد: زمین‌های خاکی ورزشی به مساحت 30 متر مربع است.

وی بهره‌برداری از طرح لایروبی از قنوات آب‌بر و روستای ده‌بهار را از دیگر طرح‌های شهرستان عنوان کرد و افزود: لایروبی و مرمت قنات آب‌بر و اراضی و باغات این شهر با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت.

فرماندار طارم خاطرنشان کرد: قنوات آب‌بر و ده‌بهار به ترتیب 400 متر و 350 متر مربع لایروبی شده است.

وی از افتتاح خانه بهداشت خیرساز روستای دهنه خبر داد و افزود: زمین و ساختمان این خانه بهداشت توسط خیرین روستا اهدا و تجهیز و آماده‌سازی آن توسط شبکه بهداشت شهرستان صورت گرفت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول