اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر

انهار روستایی جنوب تهران لایروبی شد

خبرگزاری فارس: انهار روستاهای جنوب تهران به منظور رفاه حال ساکنان روستایی و جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر پاکسازی شد.

انهار روستایی جنوب تهران لایروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، انهار روستاهای بخش حریم منطقه 20 به منظور رفاه حال ساکنان روستایی و جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر پاکسازی شد.

شهردار ناحیه 7 منطقه ۲۰ تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به ضرورت ارائه خدمات شهری به ساکنان بخش حریم به ویژه روستائیان گفت: انهار روستاهای بخش حریم این منطقه در سه ماه گذشته با حجم عملیات 128 هزار متر طول پاکسازی شد.

عطاءالله حسینی با اشاره به اینکه لایروبی انهار روستاهای بخش حریم به صورت ماهانه با حجم عملیات متوسط 43 هزار متر طول انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: جداول روستاهای غنی‌آباد، اشرف‌آباد، زمان‌آباد، محمودآباد، قاسم‌آباد، عباس‌آباد، کریم‌آباد، گل‌تپه، طالب‌آباد، قلعه‌نو، چالطرخان، قمی‌آباد، مقیم‌آباد و نجم‌آباد نیز با حجم عملیات 210 هزار متر طول به منظور زیباسازی و نظافت شستشو شد.

وی در ادامه جمع‌آوری زباله و خاک و نخاله بخش حریم را در مهار بیماری‌های واگیر و حساسیت‌های تنفسی مهم دانست و تصریح کرد: یک هزار و 985 تن زباله و 681 مترمکعب خاک و نخاله از معابر اصلی روستاهای مورد اشاره، در سه ماه گذشته جمع‌آوری شد.

شهردار ناحیه 7 منطقه ۲۰ تهران تصریح کرد: تمام پایه تابلوهای موجود در روستای زمان‌آباد، اشرف‌آباد و غنی‌آباد تعمیر شد و 44 تن آسفالت نیز به‌ منظور لکه‌گیری آسفالت در خیابان‌های شهدا و رستگار روستای زمان‌آباد و خیابان شهید جوج روستای قاسم‌آباد توزیع شد.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول