اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی ساوه:

حضور در راهپیمایی تداوم راه شهیدان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه بر ضرورت حضور منسجم مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: حضور گسترده و منسجم مردم در راهپیمایی تداوم‌بخش راه شهدا است.

حضور در راهپیمایی تداوم راه شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام حسن صلاحی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از خانه عالم روستای قردین اظهار داشت: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال همچون سال‌‌‌های گذشته نظام و انقلاب را در برابر توطئه‌های خارجی و داخلی دشمنان نظام بیمه می‌کند.

وی تصریح کرد: این حضور بدون شک نشان‌دهنده وحدت و انسجام و همدلی و تداوم راه شهیدانی است که با نثار جان خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی حضور حداکثری آنان را در پای صندوق‌های اخذ رای به دنبال دارد.

صلاحی با بیان اینکه شرکت مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، افزایش درصد آرای هر حوزه نشانی از تعهد مردم به انقلاب و علاقمندی آنان به سرنوشت کشورشان است، ادامه داد: مردم باید با حضور گسترده خود در این آزمون سخت و بزرگ مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان کوبیده و توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح خانه عالم روستای قردین گفت: این خانه عالم با زیربنای 120 مترمربع در زمینی به مساحت 320 مترمربع احداث شده است.

به گفته وی برای احداث این خانه عالم روستایی 450 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات فرهنگی و کمک‌های مردمی هزینه شده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول