اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد

بهره‌برداری از مرکز MRI غرب هرمزگان در نیمه سال 91

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از بهره‌برداری از مرکز MRI غرب هرمزگان در نیمه سال 91 خبر داد.

بهره‌برداری از مرکز MRI غرب هرمزگان در نیمه سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه محمد شکاری عصر دوشنبه در مراسم آغاز عملیات ساختمانی مرکز تصویربرداری پزشکی غرب هرمزگان با اشاره به اهداف راه‌اندازی و تأسیس این مرکز در بیمارستان شهدا بندرلنگه اظهار داشت: طبق برنامه‌های زمان‌بندی پیش‌پینی می‌شود ساختمان مورد نیاز این مرکز در شش ماهه آینده با صرف اعتباری معادل 3 میلیارد تومان آماده‌ بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: هم‌زمان با بهره‌برداری از این ساختمان، دستگاه MRI مورد نظر که ارزشی معادل 2 میلیارد تومان دارد نیز به این مرکز انتقال داده و نصب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم‌چنین گفت: در منطقه غربی هرمزگان جمعیتی برابر با 300 هزار نفر زندگی می‌کنند که مرکز تصویربرداری پزشکی غرب استان با هدف پوشش و ارائه خدمات به این جامعه جمعیتی و حتی جنوب فارس و استان بوشهر طراحی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان نیز که در مراسم آغاز عملیات ساخت این مرکز حضور داشت با اشاره به اهمیت توسعه بخش سلامت و درمان استان اظهار داشت: شایسته نیست که مردم استان به ویژه در مناطق کمتر برخوردار برای دریافت خدمات پزشکی و سلامت متحمل سختی‌ها و هزینه‌های زیادی شوند.

ابراهیم عزیزی ادامه داد: امید است با بهره‌برداری از مرکز تصویربرداری پزشکی غرب هرمزگان، به زودی مردم شهرستان‌های غربی استان بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی در همین راستا از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواست در صورت نیاز در چندین شیفت امور ساخت مرکز انجام شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکنه مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.

استاندار هرمزگان متذکر شد: علاوه بر این مرکز باید مرکز تصویربرداری پزشکی شرق استان نیز به زودی راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول