اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش همدان:

350 برگزیده پرسش مهر در همدان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش همدان گفت: 350 دانش آموز برگزیده پرسش مهر در همدان تقدیر شدند.

350 برگزیده پرسش مهر در همدان تجلیل شدند

ابوالقاسم محمدی امروز در حاشیه همایش تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده مسابقات هنری و پرسش مهر استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همایش تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده مسابقات هنری و پرسش مهر هر ساله در اول مهر ماه برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقه در پاسخ به سئوال رئیس جمهور و مطالبی که رهبری پیشنهاد کرده بود، در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد و از دانش‌آموزان نفرات برتر در سطح کشوری تجلیل به عمل آمد.

رئیس اداره امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش همدان بیان داشت: از یک هزار و 50 نفر برگزیده استانی که به مقام‌های اول تا سوم دست یافته بودند تجلیل صورت گرفت و از بین آنان 350 نفر از دانش‌آموزانی که به مقام اول رسیده بودند امروز توسط آموزش و پرورش کل استان همدان در سطح استانی تجلیل شد.

وی تصریح کرد: این برگزیدگان در زمینه‌های خط، نقاشی، سرود و کتابخوانی و... شرکت کرده بودند که با توجه به معیارهایی که داوران در انتخاب برگزیده قرار داده بودند به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

محمدی در ادامه سخنانش ابراز داشت: همچنین قرار شده از نفرات برتر این مسابقات نیز به طور جداگانه در مرحله کشوری تجلیل صورت گیرد.

وی ابراز داشت: این دانش آموزان برگزیده از مقاطع راهنمایی و دبیرستان هستند که امروز به نفرات اول جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول