اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن ویژه انقلاب صورت گرفت

تجلیل از 50 بانوی موفق مینابی

خبرگزاری فارس: در جشن ویژه انقلاب در میناب از 50 نفر از بانوان موفق در زمینه‌های علمی، پژوهشی و سازندگی در این شهرستان تجلیل شد.

تجلیل از 50 بانوی موفق مینابی

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، فرماندار این شهرستان ظهر امروز در این آئین گفت: انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم و رهبری امام به مردم هدیه شد.

مسعود قانعی‌فرد تاثیر زنان شجاع و غیور ایران را در پیروزی انقلاب اسلامی انکارناپذیر خواند و اظهار  داشت: ششمین روز از روز شمار انقلاب، روز زن و رسالت زنان نامگذاری شده است و این بیانگر اهمیت نقش زن در جامعه اسلامی است.

وی انقلاب اسلامی را متعلق به تمام بشریت و آزادی‌خواهان عالم دانست و افزود: موج بیداری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی رخ داده از برکات نظام اسلامی است.

فرماندار میناب بیان داشت: تلاش زنان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب و نیز در عرصه جنگ تحمیلی قابل تحسین و ستودنی است.

این مسئول افزود: زنان ضمن حضور در بسیاری از عرصه‌ها با پشتیبانی معنوی خود از نظام، موفقیت‌های فراوانی را برای کشور در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی به ارمغان آوردند.

قانعی‌فرد با بیان اینکه حجم بالای اداره امور در ادارات به عهده بانوان است، متذکر شد: خودباوری و اعتماد به نفس بالای زنان جامعه، کشور را در عرصه‌های علمی، فرهنگ، و ورزشی برجسته کرده است.

در پایان این جشن از 50 نفر از بانوان موفق مینابی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول