اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد کرمان خبر داد

تجلیل از 3 سینماگر برتر کرمان

خبرگزاری فارس: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کرمان، سه نفر از سینماگران برتر این استان تجلیل می‌شوند.

تجلیل از 3 سینماگر برتر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان میثم ثمررخی شامگاه دوشنبه در حاشیه آغاز به کار جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینما شهر‌تماشای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با مرکز در 9 استان از جمله کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اکران پنج فیلم در سینما شهر‌تماشای کرمان بیان داشت: این فیلم‌ها شامل "بدون خداحافظی"، "گیرنده"، "ملکه" و ... است که عصرها در سه سانس به نمایش گذاشته می‌شود.

ثمررخی عنوان کرد: آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کرمان همزمان با سراسر کشور، 22 بهمن ماه جاری رأس ساعت شش عصر در سالن سینما شهر‌تماشای کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه با حضور کارگردانان و بازیگران فیلم‌های اکران شده در کرمان همراه است، افزود: همچنین در نظر گرفته شده تا از سه سینماگر برتر استان کرمان تجلیل به عمل آید.

ثمررخی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بعد از گذشت 9 سال فعالیت خود را در کرمان آغاز کرده است، گفت: بلیت‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کرمان با 50 درصد تخفیف در سه پایگاه میدان آزادی، چهارراه ولی‌عصر (عج) و مرکز رسانه‌های دیجیتال استان به فروش می‌رسد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان قیمت بلیت‌ها را 2 هزار و 500 تومان اعلام کرد و بیان داشت: ادارات و مدرسه‌ها می‌توانند بلیت‌ها را با قیمت 2 هزار تومان خریداری کنند.

ثمررخی هزینه اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را چند برابر میزان فروش بلیت‌ها عنوان کرد و افزود: این کار بیشتر به منظور ایجاد شور و شعف سینمایی در استان و همراهی با سایر نقاط کشور انجام شده است.

وی با اشاره به برپایی کلاس‌های نقد و بررسی و آموزش سینمایی در 21 و 22 بهمن ماه جاری ابراز داشت: در آیین اختتامیه جشنواره از هنرمندان، کارگردانان و بازیگرانی که از مرکز دعوت به عمل آمده، تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول