اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی آموزش و پرورش قم خبر داد:

تجلیل از برترین‌های مسابقات پرسش مهر در قم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: 120 نفر از دانش‌آموزان در یازدهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری پرسش مهر موفق به کسب رتبه برتر شدند.

تجلیل از برترین‌های مسابقات پرسش مهر در قم
مهدی تقوایی پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش تجلیل از برگزیدگان استانی یازدهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری پرسش مهر که در سینما تربیت برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری مسابقه پرسش مهر به عنوان یکی از فعالیت‌های معاونت پرورشی اظهار کرد: دانش‌آموزان در این مسابقات در قالب‌ هنرهای دستی، تجسمی و ادبی، شعر، فیلم کوتاه، مقاله، خوشنویسی، نمایش صحنه‌ای و عروسکی و... کارهای خود را ارائه می‌دهند.
وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار مرحله مدرسه‌ای، ناحیه‌ای‌، استانی و کشوری برگزار می‌شود، گفت: 35 هزار نفر دانش‌آموز در مرحله نخست این مسابقات شرکت کردند که از این تعداد، هزار و 200 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و 120 نفر در مسابقات کشوری حائز رتبه برتر شدند.
رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: در بخش پرسش مهر فرهنگیان و دانش‌آموزان اثرهای خود را در قالب شعر، داستان، مقاله و قطعه ادبی ارائه می‌کنند.
وی عنوان کرد: 600 دانش‌آموز دختر و 600 دانش‌آموز پسر در این مراسم تقدیر می‌شوند.
تقوایی خاطرنشان کرد: تقویت مبانی هنری و دینی هنر در دانش‌آموزان مهم‌ترین هدف برگزاری این مسابقات است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول