اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی/ 31

بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی روستایی نکا

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه مبارک فجر، افتتاح و بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی روستایی اسماعیل آقا محله شهرستان نکا با هزینه اعتباری بالغ بر 3 هزار و 500 میلیون ریال آغاز شد.

بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی روستایی نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، رئیس اداره مطالعات این شرکت در آیین افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی روستایی اسماعیل آقا محله نکا با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: برای بهره‌برداری از این مجتمع علاوه بر خریداری زمین و احداث دو باب مخزن زمینی و هوایی به حجم 400 متر مکعب، محوطه‌سازی، اتاقک کلرزنی و تاسیسات برقی شامل ایستگاه پمپاژ و تابلو برق اجرا شده است.

سید مظاهر حسینی افزود: عملیات اجرایی این پروژه سه سال طول کشید و اکنون با بهره‌برداری از این مجتمع، سه روستای اسماعیل آقا محله، آلوکنده و حاجی‌محله با 660 خانوار روستایی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.

حسینی با اشاره به آبرسانی به بخش اعظم روستاهای بخش دشت و پایین دست شهرستان نکا گفت: در حال حاضر تلاش‌ برای بهبود آب شرب بخش پایین دست در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره مطالعات شرکت آبفار مازندران ادامه داد: در صورت تامین منابع آبی، مشکل آبرسانی به مناطق کوهستانی و بالادست به ویژه منطقه هزار جریب برطرف می‌شود.

وی جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب روستایی در روستاهای نزدیک به ساحل دریا را یکی از دغدغه‌های مسولان شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران برشمرد و افزود: با توجه به اینکه سطح آب زیرزمینی در این مناطق بالاست، تلاش داریم با استفاده از تسهیلات بانک توسعه اسلامی این طرح را که در روستای دنگسرک نکا در دست مطالعه است، اجرایی کنیم.

فرماندار نکا نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه‌های عمرانی در این شهرستان متذکر شد: در دهه فجر امسال بیش از پنج میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرستان نکا به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا آزادی کناری اذعان داشت: ما به عنوان خادمان مردم باید وظایف‌مان را به خوبی انجام دهیم و مردم نیز باید قدردان انقلاب و دستاوردهای آن باشند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول