اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ایجاد ظرفیت جدید استخدام

به‌کارگیری نیروهای بومی بوشهر در وزارت نفت پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: پیگیر به کارگیری نیروهای بومی با ایجاد ظرفیت جدید استخدام در وزارت نفت هستیم.

به‌کارگیری نیروهای بومی بوشهر در وزارت نفت پیگیری می‌شود

رضا عوض‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با ایجاد ظرفیت جدید در قالب تکمیل ظرفیت استخدامی طرح‌های نفت و گاز مستقر در استان بوشهر، موضوع به‌کارگیری نیروهای رد شده در مصاحبه تخصصی وزارت نفت دنبال می‌شود.

وی افزود: بر اساس اعلام شرکت ملی نفت سهمیه استخدامی در نظر گرفته شده برای پروژه‌های مستقر در استان بوشهر بالغ بر یک‌هزار و 442 نفر است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری بوشهر تصریح کرد: بر اساس نتایج اولیه اعلام شده توسط وزارت نفت مجموع نیروهای بومی پذیرفته شده در قالب سهمیه 50 درصد نیز 370  نفر بوده است.

عوض‌پور ادامه داد: با توجه به اختلاف نظر استان بوشهر در ارتباط با نحوه محاسبه سهمیه 50 درصد جلسات متعددی با وزیر و معاون منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت برگزار و مراتب اعتراض استان نسبت به اعمال سهمیه مذکور و اعلام نتایج به اطلاع ایشان رسید.

وی افزود: در همین ارتباط مقرر شد تیمی از وزارت نفت برای رسیدگی و پاسخگویی به معترضان به نتایج آزمون در استان بوشهر حضور یابند.

مدیر کل دفتر منابع انسانی استانداری بوشهر بیان کرد: در مرحله دوم پیگیری‌ها مقرر شد در جلسات کارشناسی با وزیر و معاون مربوطه ایشان نسبت به بازنگری در رویه موجود اقدام شود به گونه‌ای که تمام نیروهای استان که در مرحله مصاحبه شرکت کرده‌اند و مشکل نقص مدرک نداشته باشند با ایجاد ظرفیت جدید استخدامی امکان به‌کارگیری ایشان فراهم شود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول