اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز تأکید کرد

مدیریت ترافیک شیراز با اجرای خطوط ویژه

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: با اجرای خطوط ویژه و محدوده ممنوعه ترافیک شهر شیراز مدیریت و معضلات گذشته برطرف می‌شود.

مدیریت ترافیک شیراز با اجرای خطوط ویژه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ناصری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مشکلات و معضلات در اثر ورود خودروهای تک سرنشین به محدوده مرکزی شهر و سفرهای درون شهری غیر ضروری باعث تشدید ترافیک در ساعات اوج آن می‌شود، اظهار داشت: بر اساس نظر کارشناسان و مشاور طرح مقرر شد برای ساماندهی و در نهایت مدیریت ترافیک شیراز طرح محدوده ممنوعه با هدف ایجاد محدودیت تردد خودرو در هسته مرکزی شهر و کاهش سفرهای درون شهری اجرا شود.

وی اضافه کرد: طرح محدوده ممنوعه از جمله طرح‌هایی بوده که بهتر است قبل از اجرا بستر لازم برای آن فراهم شود و با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع افکار عمومی آماده پذیرش شرایط پس از اجرا را داشته باشند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز افزایش مطلوبیت ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از ملزومات در اجرای موفق این طرح ارزیابی و تصریح کرد: با اضافه شدن و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی و احداث ایستگاه‌های خارج از سطح سواره‌رو در مناطق 9 گانه شهرداری شیراز در راستای جلوگیری از عدم توقف اتوبوس در خط عبور خودرو و ایجاد ترافیک، قدم‌های مثبتی برای اجرای هرچه بهتر و کم تنش‌تر طرح برداشته شده است.

ناصری اطلاع‌رسانی عمومی را مهم‌ترین قسمت قبل از اجرای طرح در راستای کاهش تنش و پذیرش عمومی در زمان اجرا عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون از طریق چاپ آگهی در جراید فارس و صدا و سیما، اخبار و مطالب مورد نیاز افکار عمومی منتشر شده و از این پس نیز تا قبل از اجرای طرح ادامه دارد.

وی اضافه کرد: چاپ یک‌هزار پوستر طرح محدوده ممنوعه شامل اطلاعات کلی و مشخصات جغرافیایی آن و 20 هزار تراکت برای توزیع در ادارات و منازل داخل محدوده نیز در دستور کار قرار گرفته است که حجم عظیمی از آن انجام شده و چند روز آینده به پایان می‌رسد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نصب بنر محدوده ممنوعه در استندهای تعبیه شده در مناطق 9 گانه شهر شیراز را یکی دیگر از راه‌های آگاهی بخش عمومی عنوان کرد.

به گزارش فارس، طرح محدوده ممنوعه ترافیک شهر شیراز در حالی صورت می‌گیرد که بسیاری بر این باورند که تاکنون زیرساخت‌ها و اقدامات زیربنایی لازمه این طرح انجام نگرفته و اجرای آن می‌تواند مشکلات جدی را برای ساکنان این محدوده به عنوان شهروندانی که از حقوق شهروندی باید برخوردار باشند، ایجاد کند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول