اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس آبادان خبر داد

تجلیل از قهرمانان بوکس تیم مخابرات آبادان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس آبادان از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان بوکس استانی و کشوری تیم مخابرات آبادان خبر داد.

تجلیل از قهرمانان بوکس تیم مخابرات آبادان
محمود آسوبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تاریخ نشان داده که بوکس آبادان در ادوار مختلف در سطح ملی و حتی بین‌المللی صاحب سبک و عنوان بوده است.
وی اضافه کرد: با توجه به پیشینه غنی و پر افتخار بوکس در آبادان تصمیم گرفتیم که از فعالان این رشته ورزشی در تیم مخابرات که در سال‌های اخیر قهرمان‌های بسیاری را به تیم ملی معرفی کرده‌اند تجلیل کنیم.
دبیر هیئت بوکس آبادان در همین خصوص افزود: در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان بوکس مخابرات آبادان ضمن اهدای لوح تقدیر و هدیه از 35 فعال این رشته ورزشی قدردانی شد.
وی خاطرنشان کرد: در این مراسم که عصر پنج‌شنبه برگزار شد، رئیس اداره مخابرات آبادان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و رئیس هیئت بوکس آبادان نیز حضور داشتند.
آسوبار در ادامه از تجلیل ویژه از مربیان تیم بوکس مخابرات آبادان خبر داد و تصریح کرد: در پایان این نشست صمیمی از عقیل سلامات، غانم زویدات، جعفر بغلانی و کوروس کوهی؛ مربیان تیم بوکس مخابرات آبادان در سال‌های اخیر به شکل ویژه‌ای قدردانی شد.
وی اضافه کرد: مربیان تیم بوکس مخابرات آبادان که قهرمان‌های بسیاری را در سال‌های گذشته به جامعه بوکس استان خوزستان و تیم ملی معرفی کرده‌اند بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت کرده و شایسته این تقدیر بودند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول