اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ارزش 53 میلیارد ریال

63 پروژه مخابراتی در خراسان شمالی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با سی و سومین فجر انقلاب 63 پروژه مخابراتی با 53 میلیارد ریال اعتبار در خراسان شمالی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

63 پروژه مخابراتی در خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی در این آیین با اشاره به میزان رشد شاخصه‌های ارتباطی و مخابراتی استان گفت: اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در دولت‌های نهم و دهم در مقایسه با دولت‌های قبلی بسیار قابل توجه است و این در واقع نشانگر تلاش و همت خدمتگزاران نظام در عرصه‌های گوناگون به ویژه مخابرات است.

ابوطالب شفقت با تقدیر از عملکرد شرکت مخابرات استان اظهار امیدواری کرد تا با کوشش هر چه بیشتر و ارائه خدمات جدید ارتباطی، نیازهای مردم استان برطرف شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل مخابرات خراسان شمالی نیز در این آیین در بررسی وضعیت موجود شاخص‌های مختلف ارتباطی در خراسان شمالی تعداد تلفن‌های ثابت مشغول به کار را 223 هزار شماره و تعداد تلفن‌های همراه فعال را 330 هزار شماره اعلام کرد.

محمد سالاری اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 14 هزار پورت دیتا در سطح استان نصب بوده که از این تعداد 9 هزار پورت مشغول به کار است.

وی افزود: کارکنان استان با عملکرد خود نشان دادند که می‌توانند آینده استان را در زمینه‌های مخابراتی و ارتباطی ارتقا بخشند.

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان شمالی در ادامه با اشاره به حمایت‌هایی که از سوی مخابرات ایران در استان انجام می‌شود، گفت: توسعه و پیشرفت بیشتر، همت تمامی کارکنان را می‌طلبد.

وی خواستار نگرشی دقیق‌تر در تمام واحدهای فنی و اداری، مالی شده و اظهار امیدواری کرد تا با داشتن برنامه‌ای هدفمند به اهداف و تعهدات این شرکت جامه عمل پوشانده شود.

پروژه اجرای شبکه کابل فیبر نوری، نصب و توسعه مراکز تلفن، نصب پورت‌های اینترنت پرسرعت و راه‌اندازی سایت‌های BTS تلفن همراه، راه‌اندازی سیستم LTX، راه‌اندازی اینترنت آسان با شماره 9712000 و راه‌اندازی BSC با ظرفیت TRX 2000، سامانه خدمات و پرداخت الکترونیکی 1818 شرکت مخابرات استان از جمله پروژه‌هایی بود که در این مراسم به صورت متمرکز به بهره‌برداری رسید.

برای راه‌اندازی پروژه‌های یاد شده بالغ بر 53 میلیارد و 619 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول