اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر

اداره ثبت اسناد و املاک بشرویه آغاز به کار می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: با طی مراحل قانونی و تصویب شورای اداری استان و حل مشکل نیرو در ایام‌‌الله 22 بهمن سال‌جاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بشرویه آغاز به کار می‌کند.

اداره ثبت اسناد و املاک بشرویه آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی صبح امروز در جمع مردم بشرویه اظهار داشت: برای استقرار این اداره مکانی لازم بود که ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک بشرویه نیز به همت مردم و مسئولان شهرستان مهیا شد.

فرماندار بشرویه ادامه داد: وجود اداره ثبت اسناد در هر شهرستان باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات ثبتی مردم است که در حال حاضر با مراجعه به فردوس مجبور به انجام آن هستند.

وی ادامه داد: ایام دهه فجر سال‌جاری اخبار بسیار خوب و مهرآفرینی برای مردم بشرویه به همراه داشت که در این اثناء باران لطف الهی نیز نازل و باعث شادی مضاعف مردم شد.

پورسلطانی با اشاره به عمده خدمات و فعالیت‌های انجام گرفته یادآور شد: کلنگ‌زنی آغاز عملیات انتقال گاز به شهر ارسک، شهرک صنعتی، شهرک امام و روستای غنی‌آباد و 19 روستای تابعه و رفع چند نقطه حادثه‌خیز شهرستان در آینده نزدیک از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: احداث و آغاز به کار کمربندی شهر ارسک و هم‌چنین مکان‌سنجی و آغاز عملیات احداث بیمارستان بشرویه نیز از دیگر طرح‌هایی بود که اجرایی یا اینکه عملیات احداث آن آغاز شد.

پورسلطانی با اشاره به قرار گرفتن راه طبس به بشرویه در ردیف اصلی بودجه کشور ادامه داد: قرار گرفتن این طرح ملی در ردیف اصلی بودجه نویدبخش سرعت یافتن احداث این پروژه ملی است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول