اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی صورت گرفت

بهره‌برداری از 575 واحد مسکونی روستایی در سلماس

خبرگزاری فارس: تعداد 575 واحد مسکونی روستایی و 27 واحد مسکونی شهری و روستایی مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) شامگاه دوشنبه با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در سلماس به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 575 واحد مسکونی روستایی در سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس ابراهیم فتح‌الهی در این مراسم با بیان اینکه مسکن مهر یکی از طرح‌های دولت در راستای خانه‌دار کردن مردم است، گفت: طرح مسکن مهر در مقابل مقاوم‌سازی، نوسازی و همچنین سنددار کردن زمین و ساختمان و اعطای وام مناسب از جمله خدمات دولت خدمتگزار به روستاییان است که امروز افتتاح همزمان 575 واحد طرح مقام‌سازی روستایی در سلماس یکی از افتخارات در امر مسکن‌سازی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی هم در این مراسم گفت: برای تمام این واحدها مبلغ 5 میلیارد و 690 میلیون تومان تسهیلات از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعطا شده است.

ایوب عزیزی ادامه داد: در سال 90 بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی 8 هزار و 700 واحد در برنامه داشته که از واحدها تعداد 3 هزار و 300 واحد به بهره‌برداری رسیده و با تعداد 2 هزار واحد قرارداد ساخت منعقد شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس نیز گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس امسال تعداد 27 واحد مسکونی شهری و روستایی که در حال حاضر شاهد افتتاح همزمان آنها هستیم با اعتبار 214 میلیون تومان ساخته شده است و تعمیرات 130 واحد مسکونی با اعتبار 46 میلیون تومان به پایان رسیده است.

یحیی عماری ادامه داد: همچنین امسال لوله‌کشی گاز 92 مورد با اعتبار 27 میلیون تومان و واگذاری امتیاز 170 مورد با اعتبار 17 میلیون تومان به اتمام رسیده است.

این مسئول افزود: تعداد 500 واحد برای سال جدید در برنامه کمیته امداد امام خمینی شهرستان سلماس است که در فاز اول تعداد 100 واحد با همکاری جامعه غدیر شهرستان در روستاهای این شهرستان احداث می‌شود.

همچنین امروز همزمان با دهه فجر از اورژانس جدید سلماس نیز بهره‌برداری شد این اورژانس که در مساحت 800 مترمربع با اعتبار 3 هزار میلیون ریال ساخته شده است شامل بخش‌های اورژانس اتاق عمل سرپایی، ایزوله، با 12 تخت بستری و درمانگاه عمومی و... است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول