اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آبپخش

همایش نقش بانوان در انقلاب اسلامی برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش نقش بانوان در انقلاب اسلامی در آبپخش برگزار شد.

همایش نقش بانوان در انقلاب اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش شهردار آبپخش عصر دوشنبه در همایش بزرگ نقش بانوان در انقلاب اسلامی در آبپخش اظهار داشت: بانوان ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌های اجتماعی فعالیت چشمگیر داشته‌ و در انقلاب اسلامی ایران نیز نقشی مهم ایفا کرده‌اند.

سید محمود موسوی بیان کرد: زنان همواره با ایثار و گذشت نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه دشمنان داشته‌اند و به عنوان پشتوانه موثر و آرام‌بخش برای جامعه هستند.

وی ادامه داد: زنان در تمام عرصه‌های انقلاب دوشادوش مردان حرکت کردند و با حمایت خود از مردان در پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

موسوی اذعان کرد: نقش زنان نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی ایران قابل انکار نیست، بلکه می‏توان ادعا کرد که ایشان در همه انقلاب‏های بزرگ نقش اساسی ایفا کرده‏‌اند.

شهردار آبپخش گفت: زنان جامعه ما باید با تاسی و الگو قرار دادن حضرت صدیقه کبری (س) و عقیله عرب حضرت زینب (س) مدافع حریم ولایت باشند کما اینکه هستند و این مهم را در طول 33 سال از عمر پربرکت انقلاب ثابت کرده‌اند.

موسوی بیان کرد: شهرداری آبپخش خدمت به تمامی اقشار جامعه بر حسب نیازهای ایشان را یکی از اولویت‌های کاری خود قرار داده و با تمام توان در این راستا حرکت می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر فعالیت اجتماعی بانوان بی‌نظیر است و بانوان آبپخش نیز درصد عظیمی از جمعیت شهر و فعالان اجتماعی را شامل می‌شوند و شهرداری آبپخش همواره در زمینه‌های مختلف با ایشان همکاری‌ داشته و آنها را در اجرای مراسمات گوناگون یاری کرده است.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: در هر زمانی مراجعاتی از سوی بانوان ولایتمدار آبپخشی به شهرداری برای درخواست‌ها و انجام امور مربوطه به شهرداری آبپخش صورت گرفته و به بهترین نحو ممکن ترتیب اثر داد‌ه‌ایم و تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به ایشان به کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول