اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اجازه ندهیم قاچاقچیان سودجو با سلامت مردم بازی کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید اجازه دهیم سودجویان در هیبت قاچاقچی کالا به خصوص مواد غذایی با اعمال مجرمانه خود سلامت مردم را به خطر اندازند.

اجازه ندهیم قاچاقچیان سودجو با سلامت مردم بازی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد صبح امروز در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان اظهار کرد: آزمایشگاه مواد غذایی به زودی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در این استان راه‌اندازی می‌شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در این آزمایشگاه که اکنون نیاز ضروری برای این استان است مواد غذایی قاچاق و کشف شده از سوی دستگاه‌های نظارتی مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا مشخص شود تا چه میزان برای سلامتی جامعه و مردم خطرآفرین هستند

وی به هزینه 100 میلیون تومانی این آزمایشگاه برای راه‌اندازی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ابراز داشت: ضرورت وجود چنین آزمایشگاهی در استان ما بیش از هر زمان احساس می‌شود، چرا که سلامت مردم از هر موضوعی برای مسئولان و از همه مهم‌تر نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: نباید اجازه دهیم که افراد سودجو با سلامت مردم بازی کنند و وظیفه ما این است که در هر زمان با چنین پدیده‌ای به صورت‌های مختلف از جمله در عرصه علم و فناوری با راه‌اندازی آزمایشگاه مبارزه کنیم.

وی قاچاق کالا و ارز را خیانت به کشور و مردم دانست و گفت: باید با کسانی که می‌خواهند برای رسیدن به منافع خود مردم و مسئولان و قانون را دور بزنند برخورد جدی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد وظیفه رسانه برای جلوگیری از این پدیده زشت و مخل در امور اقتصادی را مهم و سنگین ارزیابی کرد و ابراز داشت: در این ارتباط دست یاری به سوی اصحاب قلم و رسانه دراز کرده و از آن‌ها توقع داریم در برخورد با مخلان اقتصاد و معیشت مردم در صف نخست مبارزه قرار گیرند.

مقام عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی و لزوم نظارت هر چه بیشتر بر بازار اشاره کرد و گفت: یکی از مواقع حساس که سودجویان برای رسیدن به منافع خود فعال‌تر از قبل می‌شوند همین روزهای تعطیلات نوروز است که مردم و مسئولان باید مسئولانه در این ارتباط عمل کرده و اجازه عرض اندام به قاچاقچیان و محتکران را ندهند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول