اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت علیصدر همدان:

علیصدر همدان به سوپرلیگ کشور نزدیک می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت علیصدر همدان با اشاره به اینکه تیم علیصدر همدان با کسب هشت امتیاز از چهار بازی در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، گفت: علیصدر همدان به سوپرلیگ کشور نزدیک می‌شود.

علیصدر همدان به سوپرلیگ کشور نزدیک می‌شود

حسن اسلامیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: شرکت سیاحتی علیصدر همدان با هدف توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری استان، علاوه بر فعالیت‌های ذاتی‌اش با تقویت باشگاه فرهنگی و ورزشی علیصدر در زمینه‌های مختلف فرهنگی و در رشته‌های ورزشی فوتسال، کشتی و تنیس روی میز در سطح ملی ورود پیدا کرده و موفقیت‌های چشمگیری نیز در مقاطع مختلف در رقابت‌های متعدد حاصل شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری هفته چهارم مسابقات پینگ پنگ دسته 1 بزرگسالان کشور افزود: این مسابقات امروز در شهرستان اهواز برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در ارتباط با نتیجه این بازی اعلام کرد: در این مسابقات تیم علیصدر همدان توانست با نتیجه 5 بر 1 بر تیم مناطق نفت‌خیز اهواز به برتری دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر علیصدر همدان به تنهایی و با کسب هشت امتیاز از چهار بازی در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

اسلامیان در پایان سخنانش تأکید کرد: کسب این نتیجه امید تیم علیصدر همدان را برای صعود به لیگ برتر کشور افزایش داده است که امیدواریم با تلاش این تیم، شاهد تحقق چنین دستاوردی باشیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول