اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

پینگ‌پنگ‌باز گیلانی از المپیک لندن بازماند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: در دیدار نهایی مسابقات انتخابی المپیک آسیای میانه، محمدرضا اخلاق‌پسند پینگ‌پنگ‌باز گیلانی با شکست مقابل نوشاد عالمیان از المپیک 2012 لندن بازماند.

پینگ‌پنگ‌باز گیلانی از المپیک لندن بازماند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی عصر امروز در جمع مدیران ورزش استان با اشاره به بازماندن ورزشکار گیلانی از المپیک اظهار داشت: در دیدار نهایی مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک 2012 لندن محمدرضا اخلاق‌پسند از گیلان و نوشاد عالمیان برابر یکدیگر قرار گرفتند که عالمیان این مسابقه را 4 بر یک به سود خود خاتمه داد و با قهرمانی در این مسابقات راهی المپیک 2012 لندن شد.
وی با بیان اینکه اخلاق‌پسند نخستین باخت خود در این رقابت‌ها را در مقابل عالمیان تجربه کرد، افزود: اخلاق‌پسند پینگ‌پنگ‌باز شایسته گیلانی پیش از این در المپیک 2004 آتن حضور داشت.  
این مسئول ادامه داد: طبق اعلام رنکینگ راکت به‌ دستان جهان در نخستین ماه سال میلادی در سایت فدراسیون جهانی، پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان صعود چشمگیر و خارق‌العاده‌ای داشتند.
به گفته وی، محمدرضا اخلاق‌پسند از گیلان که در رنکینگ ماه قبل از میلادی یک ستاره نیز دریافت کرده بود با 26 پله صعود در جایگاه 241 جهان قرار گرفت.
بابایی با اشاره به اینکه بی‌برنامگی‌ها موجب شده تا تنها از 30 درصد توانایی نیروهای تحصیلکرده و با تجربه خود استفاده کنیم، افزود: موفقیت هیئت‌های ورزشی در کسب افتخارات اداره کل و مدیریت ورزش موجب رشد و موفقیت ورزش گیلان می‌شود بنابراین باید با تلاش و برنامه‌ریزی به اهداف مشترکمان برسیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، از هیئت‌های ورزشی استان خواست تا تلاش و همت خود را افزایش دهند زیرا بودجه‌هایی که به آنها تعلق می‌گیرد طبق ارزیابی عملکردهاست.
وی سرکشی از هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها را از اولویت‌های کاری روسای هیئت‌های استان عنوان و اذعان کرد: روسای هیئت‌ها باید در سال جهاد اقتصادی ضمن برخورداری از منابع مالی، کاهش هزینه‌ها را در دستور کاری خود قرار دهند.
بابایی با تصریح بر اینکه از اماکن ورزشی واگذار شده به هیئت‌ها به خوبی بهره‌برداری نمی‌شود، خاطر نشان کرد: هیئت‌های ورزشی بدانند که همه چیز پول نیست بلکه 50 درصد تلاش و برنامه‌ریزی در کارها نیاز است.
وی با تاکید بر اینکه اداره‌های ورزش و جوانان در شهرستان‌ها باید برنامه‌محور باشند، یادآور شد: تنها با برنامه‌ریزی‌های دقیق و جامع می‌توان به افق پنج‌ساله توسعه ورزش رسید و در غیر اینصورت رسیدن به این هدف ممکن نمی‌شود.
این مسئول اساسی‌ترین بحث در ورزش را توجه به ورزش پایه عنوان و اذعان کرد: باید تلاش کنیم در این بخش با برنامه و پرتلاش ظاهر شویم تا در آینده ورزشکاران و قهرمانان بیشتر و بهتری را تحویل جامعه دهیم.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول