اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن فیلم‌سازمان بسیج هنرمندان فارس خبر داد

خریداری فیلم‌های برگزیده 110 ثانیه‌ای

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن فیلم‌سازمان بسیج هنرمندان فارس از خریداری فیلم‌های برگزیده 110 ثانیه‌ای خبر داد.

خریداری فیلم‌های برگزیده 110 ثانیه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین پاشاپور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروزه مراکز فرهنگی فارس به ویژه حوزه فیلم و فیلم‌سازی دچار جشنواره‌زدگی شده است و  از این رو سازمان هنرمندان فیلم‌های برگزیده ۱۱۰ ثانیه‌ای با موضوع آزاد را در اسفند ماه سال جاری خریداری می‌کند.

پاشاپور افزود: بر همین اساس برای جلوگیری از شدت این معضل در جامعه تصمیم بر آن شد که به جای برگزاری جشنواره که در عمل هیچ سودی در زمینه ارتقای سطح فیلم‌سازی در فارس را ندارد طرحی اجرا شود که روال اجرایی آن مانند برگزاری جشنواره باشد.

پاشاپور افزود: در این طرح فیلم‌های منتخب توسط کارشناسان انجمن فیلم‌سازمان بسیج هنرمندان کارشناسی شده و از میان آثار رسیده فیلم‌های ۱۱۰ ثانیه‌ای منتخب  علاوه بر تقدیر توسط انجمن فیلم‌سازمان این فیلم‌نامه‌ها از سازندگان آن خریداری و با عقد قراردادهایی برای پخش و نمایش در اختیار علاقمندان این رشته قرار می‌گیرد.

مسئول انجمن فیلم‌سازمان بسیج هنرمندان فارس بیان داشت: علاقمندان می‌توانند فیلم‌های کوتاه ۱۱۰ ثانیه‌ای خود را که با موضوع آزاد و با تفکر متعهد باشد حداکثر تا 30 بهمن ماه سال جاری به انجمن فیلم این سازمان ارسال کنند.

پاشاپور تصریح کرد: زمان اعلام نتایج بازبینی و نظر هیئت بررسی کننده ۱۲ اسفند ماه امسال تعیین شده و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 2240683  تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول