اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه خبر داد

آغاز رزمایش حامیان ولایت در جهرم

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز رزمایش حامیان ولایت در جهرم خبر داد و گفت: این رزمایش به مدت 10 روز با شرکت تکاوران و بخشی از یگان‌های قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه و تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) در منطقه حومه جهرم برگزار شده است.

آغاز رزمایش حامیان ولایت در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، عبدالله عراقی، بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش حامیان ولایت با هدف ارتقای آمادگی رزم و نمایش بخشی از توانمندی‌های یگان‌های نیروی زمینی سپاه در برابر تهدیدات و در راستای انجام رزمایش‌های تقویمی تخصصی این نیرو انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی به لحاظ ذاتی باید به طور مداوم در حالت تمرین، آموزش و مانور باشند، افزود: با برگزاری این رزمایش توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توانمندی این نیروها ارتقا و تقویت می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ابتکارات این مجموعه در برگزاری رزمایش حامیان ولایت بیان کرد: با توجه به آمادگی نیروهای ما در نوع رزمایش و عملیات نامتقارن و ناهم‌تراز و همچنین توانمندی‌هایی که از نظر نیروی انسانی و تجهیزات و سلاح در اختیار داریم باید شیوه‌های صحیح استفاده را در مورد دشمن فرضی تمرینی و تکرار کنیم.

وی با بیان اینکه نیروهای سپاه در این رزمایش، پدافند ثابت منطقه‌ای و سیال متحرک را تمرین می‌کنند، گفت: اجرای عملیات شبانه، ضد هلیبورد، به‌کارگیری شیوه‌های نوین تاکتیکی، فریب، پوشش استتار و عملیات ویژه با شاخصه‌ها و تعریف‌های خاص سپاه از جمله برنامه‌های اجرایی رزمایش حامیان ولایت است.

عراقی با بیان آمادگی بالای نیروهای سپاه در رزمایش حامیان ولایت خاطرنشان کرد: رزمندگان سپاه پاسداران در این رزمایش با شیوه‌های بسیار بومی و ساده به گونه‌ای عمل می‌کنند که دشمن با پیچیده‌ترین توانمندی خود قادر به شناسایی و انهدام نیروها و تجهیزات نباشد.

این مسئول با بیان استفاده از سلاح‌ها و تجهیزات جدید در این رزمایش تصریح کرد: در این رزمایش علاوه بر سلاح‌های سازمانی، از تجهیزاتی که توسط مجموعه صنعت و نیروی زمینی سپاه ساخته شده است، استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: کارهای بسیار مناسبی را که بر روی سلاح و تجهیزات و نوع سنگرسازی انجام شده است برای نخستین بار در این رزمایش تست می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عوامل اجرایی و شرکت کننده در رزمایش حامیان ولایت بیان کرد: یک تیپ کامل با تمام استعدادها و یک گروه موشکی و توپخانه‌ای و مهندسی که پشتیبانی عمومی منطقه را بر عهده می‌گیرند، با همکاری معاونت تخصصی نیروی زمینی در این رزمایش به فعالیت می‌پردازند.

به گزارش فارس، رزمایش «حامیان ولایت» از امروز به مدت 10 روز با شرکت تکاوران و بخشی از یگان‌های قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه و تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) در منطقه حومه جهرم برگزار شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول