اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فضای مجازی

رزمایش یک روزه بسیجیان سمنان انجام شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان از انجام رزمایش یک روزه بسیجیان استان در فضای مجازی خبر داد.

رزمایش یک روزه بسیجیان سمنان انجام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، رضا شاهرودیان ارزیابی توان حضور بسیجیان استان سمنان در فضای سایبری را یکی از مهم‏ترین اهداف این رزمایش برشمرد.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از عرصه‏های مهم مورد نظر دشمنان در جنگ نرم برای مقابله با انقلاب اسلامی فضای مجازی است، از این‌رو بسیجیان حضور مقتدرانه در این عرصه جدید را از تکالیف خود می‏دانند.

شاهرودیان زمان برگزاری این رزمایش را 12 ساعت عنوان کرد و گفت: با فراخوان اعلامی از سوی قرارگاه سایبری سپاه استان و اعلام به سر شبکه‏های هر شبکه، این رزمایش با رمز «یا قائم آل محمد(عج)» آغاز شد.

وی افزود: در تمام مدت انجام رزمایش تیم سایبری سپاه استان، رصد و هدایت بسیجیان در فضای مجازی را برعهده داشت و دائماً با اعلام وضعیت به سر شبکه‏ها، حضور بسیجیان اطلاع‏رسانی شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان انجام 14 درصد توسط تیم سایبری سپاه استان در مدت 12 ساعت برگزاری این رزمایش را از نکات مورد توجه این رزمایش عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به قواعد تنظیم شده، مقرر شده بود که تنها از هر IP یک بار استفاده شود، بنابراین در ارائه آمار و جمع‏بندی نهایی حضور بسیجیان، این نکته مورد توجه بوده است.

شاهرودیان آمار کلی حضور بسیجیان در این رزمایش در مدت مقرر را یک هزار و 950 نفر ذکر کرد و گفت: با توجه به اولویت و تعداد شرکت‏ کنندگان در این رزمایش بسیجیان شهرستان‏های سمنان، شاهرود و میامی به ترتیب رتبه‎‏های اول تا سوم استان را از لحاظ حضور در این رزمایش به دست آوردند.

وی در پایان تاکید کرد: آمادگی بسیجیان استان برای حضور در میدان فضای مجازی، آمادگی مطلوبی است و امید است با سازماندهی مطلوب، این سربازان گمنام انقلاب اسلامی، رسالت خود در تحقق آرمان‏های انقلاب اسلامی را محقق کنند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول