اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان کرمان

فضای انتخاباتی کرمان دو قطبی و رقابتی است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان گفت: به نظر من فضای انتخاباتی کرمان کاملا دو قطبی و رقابتی است و با عنایت خداوند رقابتی سالم و پرشور داریم و به هیچ عنوان اعتقاد نداریم با جبهه پایداری در رقابت هستیم.

فضای انتخاباتی کرمان دو قطبی و رقابتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان احمد‌علی مقدم پیش از ظهر امروز در نشست خبری جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان اظهار داشت: برای انتخاب اعضای جبهه متحد شهرستان‌ها ساز و کار جبهه متحد کشوری را اجرا کردیم.

وی افزود: بر اساس آیین‌نامه اصولگرایی مرکزی تلاش زیادی انجام دادیم تا بتوانیم تمام اضلاع اصولگرایی را زیر یک چتر جمع کنیم، اما هیچ‌ گاه نمی‌توان همه افراد را زیر یک چتر جمع کرد و تلاش ما این است که بیشترین افراد را زیر پوشش جبهه متحد اصولگرایان قرار دهیم.

مقدم تصریح کرد: برای وحدت و جذب اعضای جبهه پایداری تلاش‌های زیادی شد و حتی اکنون نیز با حساس شدن زمان امیدوار اتحاد هستیم و واقعیت این است که جبهه پایداری با نیروهای خوب و اصولگرا تصمیم به کار جداگانه گرفته‌اند.

وی با اشاره به تعیین شورای اصولگرایان شهرستان‌ها گفت: نماینده‌های تشکل‌های اصولگرا در مرکز استان نمایندگانی را در شهرستان‌ها انتخاب کرده‌اند و آن‌ها تصمیم نهایی را گرفته‌اند.

مقدم عنوان کرد: جبهه متحد در سطح کشور کار را دیر هنگام آغاز کرد و به نسبت عمر کوتاهی دارد و هنوز در حال بررسی نامزدهای انتخابات هستیم و تا‌کنون حضور هیچ فردی قطعی نشده است و لیست‌های احتمالی زیادی مطرح هستند.

وی ابراز داشت: جبهه پایداری یک عده را ساکت فتنه می‌داند و اعتقاد دارند، این افراد نباید در انتخابات حضور داشته باشند، اما ما اعضای جبهه متحد اصولگرایان را ساکت فتنه نمی‌دانیم و این تحلیل‌های شخصی اعضای جبهه پایداری و به هر حال نظر دوستان محترم است.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم، تمام افرادی که از فیلتر شورای نگهبان گذشته‌اند، صالح هستند و از بین صالحان باید فرد اصلح را انتخاب کنیم.

مقدم گفت: کاندیداها باید اخلاق سیاسی داشته باشند و کسی را تخریب نکنند و از شخص محوری به سوی برنامه محوری پیش بروند.

وی افزود: انتخابات سال جاری حساسیت‌های زیادی دارد، زیرا نخستین انتخابات بعد از بیداری اسلامی، جنبش وال‌استریت و فتنه سال 88 است و تمام تلاش دشمن اینکه انتخابات از حضور حداکثری مردم بهره‌ای نبرد.

مقدم عنوان کرد: به تعداد نمایندگان مورد نیاز در هر حوزه کاندید معرفی می‌کنیم و بیش از این تعداد اصلا اعلام نمی‌شود. 

دبیر حزب مؤتلفه کرمان تصریح کرد: اگر دوستان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی نظرات جبهه متحد اصولگرایان را قبول کنند و به وحدت برسند، قطعا به پیروزی در انتخابات می‌رسیم. 

وی اذعان داشت: بر اساس معیارها و شاخص‌های اصولگرایی از نامزدهای منتخب اصولگرایان میثاق‌نامه دریافت می‌کنیم و آن‌ها موظف هستند به نظرات جبهه متحد اصولگرایان پایبند باشند و کسانی که از میثاق‌نامه تخطی داشته باشند، طبیعتا رفتار ما نسبت به آن‌ها تغییر می‌کند.

مقدم با تأکید بر اینکه یکی از شرایط اصولگرایی متصل نبودن به کانون‌های قدرت و ثروت است، ابراز داشت: تا‌کنون بخش بیشتر منابع مالی جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان با استفاده از کمک‌های مالی مردم و خیران جمع‌‌آوری شده و به مقدار ناچیزی هم از سوی جبهه متحد اصولگرایان کشور به استان کرمان تعلق گرفته است.

وی افزود: به نظر من فضای انتخاباتی کرمان کاملا دو قطبی و رقابتی است و با عنایت خداوند رقابتی سالم و پرشور داریم و به هیچ عنوان اعتقاد نداریم با جبهه پایداری در رقابت هستیم.

مقدم خاطرنشان کرد: در بین مسئولان نظام انحراف وجود ندارد، اما نباید جریان انحرافی و فتنه‌جویان را فراموش کنیم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول