اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شرکت گاز استان اردبیل اعلام شد

تمدید مهلت شرکت در مسابقه نقاشی مصرف ایمن و بهینه گاز

خبرگزاری فارس: شرکت گاز استان اردبیل اعلام کرد: مهلت شرکت در مسابقه نقاشی مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی در اردبیل تمدید شد.

تمدید مهلت شرکت در مسابقه نقاشی مصرف ایمن و بهینه گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، به دلیل درخواست مکرر متقاضیان شرکت در مسابقه نقاشی مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی مهلت شرکت در این مسابقه تا 30 بهمن 1390 تمدید شد.

اولین دوره مسابقه نقاشی مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی به میزبانی شرکت گاز استان اردبیل و در چهار محور، رعایت اصول ایمنی در مصرف گاز طبیعی و وسایل گازسوز ، صیانت، صرفه جویی و استفاده بهینه از گاز طبیعی، نقش و اهمیت صنعت گاز کشور در جهاد اقتصادی و نقش صنعت گاز در حفظ محیط زیست و توسعه ملی در سه رده کودک (6 تا 12 سال)، نوجوان (13-16 سال) و بزرگسال ( 17 سال به بالا) برگزار می‌شود.

تکنیک این مسابقه آزاد بوده و ابعاد آثار ارسالی باید حداکثر 100 در 70 سانتی‌متر باشد.

به آثار برگزیده این مسابقه به ترتیب نفرات اول 10 میلیون ریال، دوم هشت میلیون ریال، سوم پنج میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و به نفرات چهارم و پنجم برگزیده به عنوان آثار شایسته تقدیر مبلغ سه میلیون ریال و لوح تقدیر اعطا خواهد شد.

شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه به آدرس: اردبیل، شهرک کارشناسان، ساختمان مرکزی شرکت گاز استان اردبیل، طبقه 4 صندوق پستی 774-56135 و کد پستی 5615813343 واحد روابط عمومی ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در این مسابقه به پرتال اطلاع رسانی شرکت گاز استان اردبیل به نشانی: www.nigc-ar.ir مراجعه و یا با شماره تلفن دبیرخانه برگزاری این مسابقه : 0451-7744426 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول