اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

سد خاکی دشتی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور شماری از مسئولان استانی و محلی 162 مورد بند خاکی و جنگل‎کاری کوه پلنگی عربی شهرستان دشتی همراه با سنگ‌چینی دو طرف آن افتتاح شد.

سد خاکی دشتی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی معاون حوزه فنی اداره کل منابع طبیعی استان بوشهر در این آیین گفت: امسال 94 پروژه در سطح استان بوشهر به بهره‎برداری می‎رسد که 15 پروژه با اعتبار 4 هزار و 356 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اجرا شده است.

مهدی کریمی‌جعفربیگی اظهار داشت: همچنین 79 پروژه با اعتبار 15 هزار و 492 میلیون ریال استانی و جمعا 19 هزار و 848 میلیون ریال اعتبارات کل استان در حوزه فنی بیولوژیک، مکانیک و بیومکانیک است.

وی افزود: در سال جاری در بخش‎های مختلف مبلغ یک‌میلیارد و 571 میلیون و 400 هزار تومان به شهرستان دشتی اختصاص یافته است.

کریمی جعفربیگی یادآور شد: در سطح شهرستان دشتی مبلغ 715 میلیون و 200 هزار تومان در قالب 16 پروژه استانی، 275 میلیون تومان از محل اعتبارات خشکسالی و مبلغ 581 میلیون و 200 هزار تومان از محل اعتبارات ملی است.

معاون حوزه فنی اداره کل منابع طبیعی استان بوشهر گفت: امروز 50 هکتار جنگل‎کاری با اعتبار 20 میلیون تومان و 162 مورد بند خاکی با اعتبار 31 میلیون ریال به بهره‎برداری می‌رسد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول