اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

انعکاس خدمات انجام شده برای مردم ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: ارائه خدمات مطلوب به مردم و برآورده کردن انتظارات آنان از مهم‌ترین رسالت‎های ماست و انعکاس خدماتی که در این راستا انجام می‎شود نیز امری ضروری است.

انعکاس خدمات انجام شده برای مردم ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سیدعلی هاشمی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‎برداری و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی شهرستان دشتی اظهار داشت: مردم از ما خدمات می‎خواهند و ما باید به مردم خدمات بی‎منت ارائه کنیم زیرا مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: ما هر چه به این مردم خدمت کنیم باز هم کم است زیرا ما مردمی داریم که در جهان سرآمد هستند و هیچ جای دنیا چنین مردمی وجود ندارند.

هاشمی با اشاره به اجرای طرح سنگ فرش و رفیوژ بلوار بسیج به طول 2 هزار مترمربع تصریح کرد: این تعریض برای زیباسازی ورودی شهر خورموج انجام شده است و امیدواریم پیمانکار این طرح که بومی شهرستان است در مدت شش ماه این پروژه را به اتمام برساند.

وی افزود: اعتبار این پروژه مبلغ 250 میلیون تومان است که در سال جاری مبلغ 100 میلیون تومان به آن اختصاص پیدا کرده و مابقی نیز در سال آینده در کمیته برنامه‎ریزی اختصاص می‎یابد.

فرماندار دشتی همچنین در آغاز عملیات اجرایی خیابان لاور شرقی به میدان فایز شهر خورموج گفت: در سال جاری مبلغ یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان برای پروژه‎های شهری اختصاص داده‎ایم و برای این پروژه نیز که 780 متر طول دارد امسال مبلغ 100 میلیون تومان هزینه شده است.

وی در آغاز عملیات اجرایی پارک محله‎ای شهرک آماده‎سازی شهر خورموج نیز اظهار داشت: برای این پارک مبلغ 100 میلیون تومان اعتبار اولیه اختصاص داده شد که پیمانکار آن قول داده است ظرف مدت چهار ماه به بهره‌برداری برسد.

فرماندار دشتی در مراسم آغاز عملیات اجرایی بهسازی گلزار شهدای روستای چاووشی دشتی گفت: ما هر چه داریم از شهدا داریم و سربلندی ما در دنیا از وجود خون جوانانی است که در 8 سال دفاع مقدس تقدیم به نظام اسلامی کردند.

هاشمی ادامه داد: امروز اقتداری که داریم از وجود همین شهدا است که ما می‎توانیم به علم و صنعت که به صورت بومی ساخته می‎شود دست پیدا کنیم و موفق شویم ماهواره نوید را پرتاب کنیم.

وی یادآور شد: گلزار شهدای چاووشی در زمینی به مساحت 48 متر احداث می‎شود و مبلغ 39 میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص داده‎ایم.

هاشمی گفت: این روستا 11 شهید را تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که هشت شهید آن در این روستا آرمیده‎اند.

وی ادامه داد: در سال جاری برای برق این روستا مبلغ 45 میلیون تومان اختصاص داده‌ایم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول