اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

خدمت به خانواده‌ شهدا مهم‌ترین افتخار مسئولان است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: خدمت به خانواده‌ شهدا مهم‌ترین افتخار مسئولان است.

خدمت به خانواده‌ شهدا مهم‌ترین افتخار مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز عصر امروز در آیین تجلیل از خانواده اولین شهید انقلاب استان بوشهر در شهر آبپخش با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر آغاز طلوع و خاستگاه ارزش‌های اسلامی است و باید هرساله در بزرگداشت این ایام میمون و مبارک کوشا باشیم.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: در آبپخش با همکاری کمیته‌های 13گانه ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی تدارک و برنامه‌ریزی اجرای بیش از 200 ویژه‌برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی را انجام داده‌ایم که تعدادی از آنها تا کنون انجام و تعدادی دیگر در روزهای آتی اجرا خواهد شد.

خرم‌روز افزود: آبپخش از دیرباز در استان بوشهر به دیار دارالمومنین معروف بوده و مردم مومن، متعهد و ولایتمدار این شهر همواره در مسیر حفظ اهداف و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران مقابله با رژیم منحوس پهلوی و دفاع مقدس همواره در مسیر حفظ ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا بوده‌ و برای تحقق آنها تلاش کرده‌اند.

این مسئول شهید شریفی را از بزرگترین افتخارات آبپخش دانست و اضافه کرد: شهید سلیمان شریفی از فرهنگیان متعهد و ولایتمدار استان بوشهر و اولین شهید راه انقلاب استان است و جوانان آبپخشی باید شیوه و سیره زندگی ایشان را مورد توجه قرار دهند و همواره در راستای دفاع از اهداف و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرامین رهبر معظم انقلاب کوشا باشند.

بخشدار آبپخش به شکل‌گیری بیداری‌های اسلامی در کشورهای منطقه و جهان اشاره کرد و اذعان داشت: امروزه شاهد آن هستیم که ملل مختلف با الگوبرداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال مبارزه با مستکبرین جهان و دست‌نشانده‌های غرب و آمریکای جنایتکار هستند و این مسئله انقلاب اسلامی امت مسلمان ایران را بعنوان الگویی کامل و موفق به آزادی‌خواهان جهان معرفی کرده است.

خرم‌روز تصریح کرد: امروز و در شرایط کنونی ما باید قدر انقلاب را بدانیم و با تمام توان در راستای دفاع و حراست از ارزش‌های والای این نظام مقدس تلاش کنیم.

وی بیان داشت: خدمت به خانواده شهدا و تلاش برای رفع مشکلات  آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان بخش آبپخش همواره خدمت به خانواده‌های شهدا را مدنظر خود قرار داده و در این مسیر گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول