اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه خبر داد

اعزام 5000 نفر از اساتید و طلاب به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه گفت: سال آینده پنج هزار نفر از طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه در قالب کاروان راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام 5000 نفر از اساتید و طلاب به مناطق جنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ملکدار ظهر امروز در حاشیه دیدار اعضا ستاد راهیان نور کشور با آیت‌الله مقتدایی با بیان اینکه اعزام کاروان به مناطق جنگی تاثیر بسیار زیادی در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی دارد، اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور همچنین در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نیز تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مقتدایی نیز از اعزام کاروان‌های متشکل از طلاب و اساتید حوزه به مناطق جنگی استقبال می‌کند، بیان داشت: در سال 88 و 89 بیش از 300 نفر از اساتید حوزه به همراه خانواده‌های خود به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه با بیان اینکه ظرفیت اعزام اساتید حوزه به مناطق عملیاتی در سال 90 به بیش از 2 هزار نفر افزایش یافت، تصریح کرد: با توجه به استقبالی که اساتید حوزه‌های علمیه از این بازدیدها داشتند امسال این ظرفیت به بیش از 5 هزار نفر افزایش یافته است.

وی گفت: همچنین با نظر مساعد مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ستادی مخصوص طلاب و روحانیون در راستای اعزام کاروان به مناطق عملیاتی جنوب تاسیس خواهد شد.

ملکدار با بیان اینکه در حال حاضر اعزام طلاب و اساتید حوزه از 15 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه انجام می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم با هماهنگی‌های صورت گرفته در سال‌های آینده اعزام کاروان‌های راهیان نور در تمام طول سال صورت گیرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول