اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان:

کمبود خوابگاه‌های دانشجویی از مشکلات دانشگاه زنجان است

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: کمبود خوابگاه‌های دانشجویی از مشکلات دانشگاه زنجان است.

کمبود خوابگاه‌های دانشجویی از مشکلات دانشگاه زنجان است

علی داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر نام‌نویسی دانشجویان در دانشگاه زنجان در حال انجام است.

وی از راه‌اندازی سیستم تهیه فیش غذا در دانشگاه زنجان خبر داد و افزود: دانشجویان می‌توانند از طریق این سیستم برای تهیه غذا اقدام کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان از برگزاری مسابقات منطقه‌ای دختران دانشجو در این دانشگاه خبر داد و افزود: در این مسابقات در حدود 150 ورزشکار دانشجو حضور دارند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رشته‌های تنیس روی میز، والیبال، بسکتبال و کاراته برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان اینکه استان‌های شمال غرب کشور در این مسابقات حضور دارند، خاطرنشان کرد: استان‌های گیلان، قزوین، اردبیل و دانشگاه‌های مختلف استان در این دوره حضور دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود کمبود خوابگاه را از مشکلات دانشجویان این دانشگاه برشمرد و افزود: در حال حاضر تعداد خوابگاه‌های دانشگاه جوابگوی دانشجویان نیست.

داودی با بیان اینکه 2 هزار و 500 دانشجو در خوابگاه‌های داخل دانشگاه اسکان داده شده‌اند، یادآور شد: فضای بیشتری برای خوابگاه دانشجویی در نظر گرفته نشده است.

وی از حضور یک هزار و 600 دانشجوی دانشگاه زنجان در خوابگاه‌های خارج از دانشگاه خبر داد و بیان داشت: ظرفیت‌های این خوابگاه‌ها نیز کفاف نیاز دانشجویان را نمی‌دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان اینکه 10 هزار دانشجو در دانشگاه زنجان تحصیل می‌کنند، خاطرنشان کرد: دانشگاه نیازمند احداث خوابگاه مناسب برای دانشجویان است.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول